Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری صفای فلسطین، حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس امروز به مناسبت بیستمین سالگرد عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان اعلام کرد که این عقب نشینی نشان داد که بازپس گیری سرزمین ها از دست اشغالگر، جز با مقاومت فراگیر و حمایت مردمی امکان پذیر نخواهد بود.

وی در ادامه افزود: این پیروزی بعد از فداکاری های پی در پی ملت و مقاومت لبنان و با ریخته شدن خون شهداء محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم حازم سالگرد تحقق این پیروزی را در سایه فداکاری های حزب الله لبنان به ملت لبنان و مقاومت این کشور تبریک گفت.

وی همچنین به این نکته اشاره کرد: خروج خفت بار دشمن صهیونیستی از جنوب لبنان طی ۲۰ سال قبل دلیل آشکار و مشخصی است که نشان می دهد شکست دادن پروژه صهیونیستها از طریق مقاومت امکان پذیر است و تقویت گروه های مقاومت، قطعا به شکست پروژه صهیونیستها در کل منطقه می انجامد.

کد خبر 4933763 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان حماس حازم قاسم ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین عربستان سعودی ایران روسیه شیوع کرونا سوریه افغانستان دونالد ترامپ لیبی ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!

دیدارهای معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ جزیره با ۴ بازی پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی‌ها منچستریونایتد در خانه شفیلدیونایتد را به سختی مغلوب کرد و کلوپ در آخرین تجربه داریی مرسی ساید خود اولین شکستش را تجربه کرد تا از کورس قهرمانی خارج شود.

به گزارش ایسنا، لیورپول در دیداری معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ جزیره در گودیسون پارک میهمان اورتون بود و شان دایچ آخرین داربی کلوپ در مرسی ساید را تبدیل به جهنم کرد.

اورتون در این بازی با ۲ گل لیورپول را مغلوب کرد تا طلسم ۱۴ ساله پیرپز نشدنشان در داربی مرسی ساید شکسته شود. نکته دیگر اینکه این آخرین تجربه کلوپ از داربی بندر لیورپول بود و او سرانجام طعم تلخ شکست از تافی‌ها را تجربه کرد. با این شکست لیورپول موقتا در جایگاه دوم باقی ماند اما عملا تا حدود زیادی از کورس قهرمانی خارج شد.

در اولدترافورد اما برونو فرناندس مانع از شکل‌گیری فاجعه‌ای دیگر و شاید اخراج احتمالی تن‌هاخ شد. شفیلد یونایتد تا اواسط نیمه دوم در تئاتر رویاها از یونایتد با نتیجه ۲ بر یک پیش بود اما درخشش فرناندس مانع از بروز فاجعه شد و آن‌ها در نهایت با درخشش ستاره پرتغالی خود با نتیجه ۴ بر ۲ قعرنشین جزیره را شکست دادند تا با توجه به باخت نیوکاسل به رتبه ششم برسند و شانس کسب سهمیه لیگ اروپا را داشته باشند.

نتایج سایر بازی‌های چهارشنبه شب به شرح زیر است:

ولورهمپتون ۰ - ۱ بورنموث

کریستال پالاس ۲ - ۰ نیوکاسل

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبر خروج السنوار از تونل‌های غزه صحت دارد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • (ویدیو) حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در جنوب لبنان
  • دعوت پوتین از همه کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • فیلم/ حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان