Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداری تهران از امشب به مناسبت عید سعید فطر به مدت ۴ شب کنسرت آنلاین برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، به دنبال برگزاری موفق کنسرت های آنلاین در نوروز ۹۹ در شرایط شیوع ویروس کرونا و قرنطینه‌ مردم در خانه، این‌بار به منابست ایام عیدسعید فطر معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با مشارکت شبکه تلویزیونی تیوا چهار شب خاطره‌انگیز را با کنسرت‌های آنلاین تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کنسرت‌ها از امشب دوشنبه ۵خردادماه ۱۳۹۹ با اجرای گروه داماهی آغاز می‌شود و به ترتیب سه‌شنبه ۶ خرداد گروه دال، چهارشنبه ۷ خرداد حامی و پنج‌شنبه ۸ خرداد علیرضا قربانی اجرا خواهند داشت.

لازم به ذکر است که اجرای سه شب اول در برج میلاد تهران و اجرای شب آخر و علیرضا قربانی در تالار وحدت خواهد بود.

معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن فراهم نمودن تمامی زیرساخت‌های برگزاری کنسرت‌های آنلاین در بهترین سطح، از شهروندان جهت تماشای این کنسرت‌ها که توسط هنرمندان محبوب کشور اجرا خواهند شد، دعوت می‌کند.

لینک کوتاه: asriran.com/0033x1

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کنسرت شهرداری کنسرت های آنلاین شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران با معاونت زنان و خانواده رییس‌جمهوری

به گزارش خبرنگار مهر، تفاهم‌نامه فی‌مابین رییس دانشگاه تهران و معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور در ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۱ منعقد شده بود.

حمایت از برنامه‌ها و طرح‌های دانشگاه در جهت اهداف و راهبردهای سیاست‌های کلی نظام در حوزه زن و خانواده، همکاری و مشارکت در زمینه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طرفین و مشارکت در راه‌اندازی دانشکده علوم خانواده از جمله اهداف و محورهای همکاری مشترک در این تفاهم‌نامه بود.

فاطمه یزدیان، رییس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران در نامه اعلام لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران و معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، از عدم ایفای تعهدات معاونت امور زنان و خانواده به عنوان دلیل خاتمه دادن به این تفاهم‌نامه سه ساله نام برده است.

کد خبر 6100059 ندا نظری

دیگر خبرها

  • تلاش معاونت امور زنان و خانواده در ارتقاء سطح اجتماعی بانوان
  • ‌برپایی تورهای شهروندی عمران و پیشرفت در شیراز
  • همکاری شهرداری با احیاگران خانه‌های تاریخی محله امامزاده یحیی
  • لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان رئیس‌جمهور
  • لغو یکطرفه تفاهم نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان و خانواده ؛ دلیل لغو چه بود؟
  • ویژه برنامه‌های فرهنگی مترو تهران در نمایشگاه بین المللی کتاب
  • لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران با معاونت زنان و خانواده رییس‌جمهوری
  • ماجرای چرایی ساخت مسجد در پارک‌های بزرگ شهر
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان