Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@21:02:34 GMT

عزم جهادگران پارسیانی برای بازسازی و مرمت گلزار شهدا+فیلم

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۵۳۳۶

عزم جهادگران پارسیانی برای بازسازی و مرمت گلزار شهدا+فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی در حال بازسازی محوطه مصلی نماز جمعه و گلزار شهدای شهرستان پارسیان است. ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارسیان، بیش از 1000 نفر در قالب 42 گروه جهادی از اقشار مختلف نیروهای بسیجی و مردمی در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گزارش| رقص صدف‌های خلیج فارس در دستان معلم هنرمند پارسیانی + فیلمگزارش| رقص صدف‌های خلیج فارس در دستان معلم هنرمند پارسیانی + فیلمتراژدی قطعی شبکه‌های آنالوگ و دیجیتال در پارسیان/ مشکل چه زمانی حل می‌شود؟

یکی از این گروه‌ها مدتیست با تلاش شبانه روزی بیل و کلنگ به دست برای توسعه گلزار شهدای گمنام شهرستان پارسیان دست به کار شده‌اند، جوانان و غیورمردانی که شب و روز و با دهان روزه دست از تلاش و کار جهادی برنداشتند.

گروه شهید حاج قاسم سلیمانی در بحبوحه بیماری کرونا به دست چند جوان در شهر پارسیان شروع به کار کرد، که همکاری در زمینه، ضدعفونی نقاط مختلف، طرح ملی غربالگری، کنترل مبادی ورودی به شهرستان و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان از جمله برخی خدمات و فعالیت این گروه بوده است

پس از سیل اخیر در دی ماه در شهرستان پارسیان متاسفانه گلزار شهدای گمنام شهرستان و مصلی نماز جمعه دچار خسارت‌های فراوانی شدند که با همت گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی به مدت یک ماه در حال تعمیر و بازسازی هستند و با همت گروه جهادی و کمک مردم و خیرین این دو فضای مذهبی و معنوی شهرستان هرچه زودتر بازسازی و ترمیم شود.

در ادامه گزارش اختصاصی تسنیم از عزم جهادگران پارسیانی برای بازسازی و مرمت گلزار شهدای این شهرستان را مشاهده خواهید کرد:

گزارشگران:مصطفی حمزوی، محمدرضا ماجدی و آرزو فضیلت زاده

انتهای پیام/866/ش

R7555/P/S6,58/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گلزار شهدای گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهدا است

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: شهید رضایی‌نژاد یکی از شهدای برجسته و شاخص کشور و استان ایلام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهید داریوش رضایی‌نژاد ۲۹ بهمن‌ماه سال ۱۳۵۶ در شهرستان آبدانان استان ایلام چشم به دنیا گشود، وی در چند سال آخر زندگی پربار خویش ضمن تدریس و انجام فعالیت‌های تحقیقاتی مسئول اجرای بسیاری از طرح‌های تحقیقاتی در دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی و خواجه نصیرالدین طوسی بود و در سن ۳۴ سالگی معاونت انرژی اتمی ایران را به عهده داشت.

شهید رضایی‌نژاد اول مردادماه سال ۱۳۹۰ در تهران در مقابل دیدگان همسرش (شهره پیرانی) و فرزند خردسالش (آرمیتا) توسط تروریست‌های رژیم صهیونیستی به ضرب گلوله به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهرستان آبدانان استان ایلام به خاک سپرده شود.

به گزارش ایمنا، رئیس سازمان صدا و سیما امروز در سفر به استان ایلام ضمن حضور در مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والا مقام، دیدار با خانواده شهدا، سفر به شهرستان مهران و بازدید از سامانه گرمسیری این شهر، و افتتاح پایانه مرزی مهران آغاز عملیات اجرایی فازهای اول و دوم قرارگاه رسانه‌ای اربعین در پایانه مرزی، شرکت در نشست ستاد اربعین استان، حضور در صداوسیمای مرکز ایلام و افتتاح چند طرح فنی و استودیوهای تلویزیونی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رئیس رسانه ملی به استان ایلام است.

کد خبر 751880

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهدا است
  • آغاز ساخت حسینیه و مرکز فرهنگی گلزار شهدای بردسکن پس از ۲۰ سال
  • دیدارفرماندار،فرمانده سپاه و گروهای جهادی با امام جمعه کرخه
  • شاداب‌سازی و مرمت ۱۱۰ هزار کلاس درس تا مهرماه
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری
  • ۵ کتاب شهدای شهرستان بهارستان رونمایی شد
  • آبرسانی به ۳۰ روستا توسط بسیج سازندگی استان البرز
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند