Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@22:27:09 GMT

فوتی‌های ناشی از کرونا در خوزستان به ۴۶۵ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۵۷۳۷

فوتی‌های ناشی از کرونا در خوزستان به ۴۶۵ نفر رسید

سخنگوی علوم پزشکی اهواز گفت: در شبانه‌روز گذشته، ۱۳ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۴۶۵ نفر برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی احسان‌پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان، با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی، از دیروز تا امروز تعداد ۶۲۹ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مجموع ۶۲۹ بیمار جدید، ۵۰۵ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۲۴ بیمار نیز بستری شدند که با احتساب این ۶۲۹ نفر تعداد کل مبتلایان به ۱۱۰۴۸ نفر افزایش یافت.

سخنگوی علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: در حال حاضر ۷۵۲ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند و خوشبختانه با تلاش‌ مدافعان سلامت مردم، ۹۸۳۱ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

وی افزود: متاسفانه در شبانه‌روز گذشته، ۱۳ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۴۶۵ نفر برسد.

سخنگوی علوم پزشکی اهواز گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، توجه ویژه به پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف و مردم و پرهیز از حضور در هرگونه تجمع، جهت کاهش خطر ابتلا به این بیماری، همچنان مورد تاکید است.

وی افزود: انتظار می‌رود که با توجه به شرایط استان و تسریع در قطع زنجیره انتقال، فاصله‌گذاری بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/‌

منبع: فارس

کلیدواژه: اهواز علوم پزشکی خوزستان مراکز بهداشتی علوم پزشکی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­­­پورحسینی افزود: در دو سال گذشته در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران دو برابر شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت: این تعداد خوابگاه کفایت نمی‌کند و معاونت دانشجویی فرهنگی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد است طی یک سال آینده ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی را دو برابر کنند.   مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت ادامه داد: به تعداد تخت‌های خوابگاه‌های مجردی هم ۱۰ هزار تخت افزوده شده است.   پورحسینی ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مشارکت داشتند، افزود: همچنان از همکاری خیرین در این حوزه استقبال می‌کنیم. ­

دیگر خبرها

  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند