Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز یزدان‌پناه ظهر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از مجموع ۱۳۹ جواب دریافتی از آزمایشگاه مولکولی یاسوج، هفت مورد مثبت کرونا گزارش شد.

یزدان‌پناه با اشاره پراکنش جغرافیایی این افراد، اظهار کرد: یک بیمار زن در شهرستان کهگیلویه، یک بیمار مرد در شهرستان بویراحمد، ۲ بیمار مرد و ۲ بیمار زن در شهرستان گچساران و یک بیمار مرد در شهرستان چرام موارد جدید مبتلا به کرونا در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدان‌پناه با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مردم خواست نسبت به توجه به فاصله‌گذاری هوشمند و اجتماعی اقدام کرده و از حضور در تجمعات جداً خودداری کنند.

کد خبر 4933796

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد گرگان عید سعید فطر شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر روابط عمومی شب قدر راهپیمایی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۵۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان

مسئولان وزارت صحت عامه طالبان در مراسم بزرگداشت روز جهانی مبارزه با بیماری مالاریا در کابل گفتند: درسال ۲۰۲۳ بیش از ۱۸۰هزار مورد ابتلا به بیماری مالاریا در کشور ثبت شده است.

به گفته مسئولان این آمار نسبت به سال ۲۰۲۲ حدود ۳۰ درصد افزایش نشان می دهد.

بنابر اعلام این وزارتخانه، افغانستان از نظر شیوع مالاریا پنجمین کشور حوزه مدیترانه است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید