Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام دولت ژاپن به تعیین سرنوشت المپیک ۲۰۲۰ در ماه اکتبر (مهر) واکنش نشان داد. ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، وزیر اقتصاد ژاپن می‌گوید دولت کشورش هیچ اطلاعاتی درباره تعیین سرنوشت برگزاری یا لغو کامل المپیک 2020 در توکیو  در ماه اکتبر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (ioc) گفته بود المپیک 2020 در صورت عدم برگزاری در تابستان 2021 به خاطر شیوع کرونا باید به صورت کامل لغو شود.

یاتوسوشی نیشیمورا، وزیر اقتصاد ژاپن در جلسه پارلمان این کشور گفت: دولت ژاپن درباره اخبار منتشر شده مبنی بر تصمیم‌گیری درباره المپیک توکیو در ماه اکتبر هیچ اطلاعاتی دریافت نکرده است. همان‌طور که در کمیته سازماندهی این رقابت‌ها تأکید کرده بودم اکنون هیچ صحبتی برای تعیین سرنوشت المپیک 2020 در ماه اکتبر صورت نگرفته است. ژاپن به طور جدی برای میزبانی از این رقابت‌ها آماده می‌شود و در این مسیر گام بر می‌دارد.

خداحافظی قهرمان المپیک در 30 سالگی

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,33,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط المپیک 2020 توکیو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو المپیک 2020 توکیو تعیین سرنوشت ماه اکتبر المپیک 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع فیلتر گوگل پلی در آینده نزدیک !

به گزارش پارس نیوز ، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه این هفته هیئت دولت درباره آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی با بیان اینکه برای بار سوم این موضوع را در گروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم ، گفت: امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی کنند و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود.

وی همچنین ادامه داد: ۷ میلیون خانوار راحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و هدف گذاری ما ۱۴ میلیون خانوار است.

وزیر ارتباطات همچنین گفت: این کارگروه  تعیین مصادیق مجرمانه 12 عضو دارای حق رای  دارد که وزارت ارتباطات یک عضو است و دولت در کل 6 رای دارد. اکثریت با دولت نیست و باید تصمیم جمعی گرفته شود.

وی ادامه داد: امسال برنامه ریزی برای ساخت و پرتاب ماهواره داریم. ظرف یکی دو ماه آینده رونمایی و پرتاب ماهواره اتفاق خواهد افتاد.

منبع : ایسنا

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به سرنوشت استقلال دچار شد/ شمسایی، ناپلئونی به فینال رفت!
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • نمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!
  • سومین درخواست دولت برای رفع فیلتر گوگل پلی
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • رفع فیلتر گوگل پلی در آینده نزدیک !
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد