Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان‌پور از گسترش نظام غربالگری کرونا در خوزستان با شناسایی ۶۲۹ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: با احتساب آمار جدید، تعداد کل مبتلایان به ۱۱ هزار و ۴۸ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی احسان‌پور» ظهر امروز (دوشنبه ۵ خرداد) در جمع خبرنگاران، در خصوص آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی، طی 24 ساعت گذشته تعداد ۶۲۹ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه از مجموع ۶۲۹ بیمار جدید، ۵۰۵ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۲۴ بیمار نیز بستری شدند افزود: با احتساب آمار جدید، تعداد کل مبتلایان به ۱۱ هزار و ۴۸ نفر افزایش یافت.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۵۲ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم، 9 هزار و ۸۳۱ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

 

احسان‌پور با بیان اینکه متاسفانه در شبانه‌روز گذشته، ۱۳ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند و تعداد فوت‌شدگان ناشی از کرونا به ۴۶۵ نفر رسید اضافه کرد: به محض دریافت اطلاعات دقیق محل سکونت افراد جدید شناسایی شده، آمار تفکیکی اعلام می‌شود.

 

وی یاد آور شد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، توجه ویژه به پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف و مردم و پرهیز از حضور در هرگونه تجمع، جهت کاهش خطر ابتلا به این بیماری، همچنان مورد تاکید است و انتظار می‌رود که با توجه به شرایط استان و تسریع در قطع زنجیره انتقال، بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: علی احسان پور آمار مبتلایان به کرونا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر

دریافت 20 MB

«رائد صقر»؛ سخنگوی نیروهای دفاع شهری فلسطین: تاکنون نزدیک به ۱۸۵ تا ۱۹۰ شهید را در این گور دسته جمعی شناسایی کرده ایم. آمار دقیقی از تعداد شهدا در دست نیست، اما به نظر می‌رسد این آمار از ۳۰۰ تا ۴۰۰ شهید نیز فراتر خواهد رفت.

همزمان با عملیات تفحص شهدا، مادران فلسطینی با حلقه زدن در اطراف پیکر شهدا در آرزوی یافتن  پیکر فرزندان مفقود شده خود در گورهای دسته جمعی محوطه مرکز درمانی ناصر هستند.

یک مادر شهید که پس از دو ماه موفق به شناسایی پیکر فرزندش در این گورهای جمعی شد به خبرنگار تسنیم گفت: الان که پسرم را پیدا کرده ام، قلبم آرام گرفت. همه به من می گفتند به دنبال پیکر فرزندت نباش، معلوم نیست بتوانی جسد او را پیدا کنی، اما من می خواستم او را دفن کنم و برایش فاتحه بخوانم تا آرام شوم.

پس از پیدا شدن گورستان مخفی بیمارستان شفا در غزه، این دومین نمونه از گورهای دسته جمعی فلسطینیان است که نشانگر تلاش ارتش اسرائیل برای پنهان کردن آثار جنایات خود در بیمارستان ها و مراکز درمانی است.

دیگر خبرها

  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان