Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:10:26 GMT

آتش‌سوزی جایگاه دفن زباله گتوند مهار شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۶۲۹۴

آتش‌سوزی جایگاه دفن زباله گتوند مهار شد

روح الله نصیری دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع آتش سوزی در محل دفن زباله های شهری گتوند این واحد با تمام توان و تجهیزات اقدام به کنترل و مهار آتش سوزی کرد.

وی با بیان اینکه حجم این آتش سوزی گسترده بود ادامه داد: با مهار آتش سوزی از پیشروی و سرایت آن به سایر مناطق از جمله مزارع کشاورزی اطراف جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول واحد آتش نشانی شهرداری گتوند در خصوص علت آتش سوزی جایگاه دفن زباله گفت: عامل انسانی و یا گرمای هوا ممکن است عامل این آتش سوزی باشد و این موضوع در درست بررسی است.

به گزارش ایرنا،دود ناشی از آتش سوزی در جایگاه دفن زباله گتوند در روز دوشنبه بخش زیادی از شهرگتوند و مناطق اطراف آنرا فرا گرفت و این آلودگی اعتراض شهروندان را به دنبال داشت.

جمعی از شهروندان گتوند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، خواستار پیگیری و تسریع در ساماندهی این زباله ها و برخورد با عاملان این آتش سوزی شدند.

جایگاه تخلیه زباله های گتوند با بیش از چهار هکتار مساحت در شمال غرب این شهر قرار دارد.

به گزارش ایرنا،۲۸ اردیبهشت ماه سه هکتار از مزارع گندم و حدود سه هکتار از کاه و کلش حاشیه شهر گتوند در آتش سوخت.

۲۷ اردیبهشت ماه نیز آتش‌سوزی در بیشه‌زارهای منطقه حفاظت شده کارون در محدوده روستای کوشکک گتوند پس از سه ساعت تلاش محیط‌بانان و آتش نشانی شهر جنت مکان مهار شد.

برچسب‌ها آتش‌نشانی گتوند مدیریت پسماند دفع زباله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی گتوند مدیریت پسماند دفع زباله آتش نشانی گتوند مدیریت پسماند دفع زباله دفن زباله آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد

دریافت 51 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تقی عبادی عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تأثیرات پسماندها و زباله‌هایی که در طبیعت رها می‌کنیم و به صورت غیر اصولی دفع می‌شوند را تشریح کرده و گفت: تمام زباله‌هایی که در طبیعت رها می‌کنیم به صورت مستقیم و غیر مستقیم روی سلامت خودمان تأثیر می‌گذارد و به سمت ما باز می‌گردند.

کد خبر 6088588

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت