Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های لیگ برتر، 1 ماه وقت دارند تا طبق پروتکل های بهداشتی رفتار کنند.

طرفداری- سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، برگزاری مجدد لیگ برتر را منوط به اجرای پروتکل بهداشتی و افزایش نیافتن تعداد مبتلایان به کرونا دانست.

سهیل مهدی در گفتگوی تلفنی با شبکه خبر، در خصوص بازیکنان کرونایی، خصوصا 7 مورد ابتلا به کرونا در تیم گل گهر سیرجان گفت:

با وجود فشار بعضی تیم ها برای شروع مسابقات و طی جلسه ای که با ستاد ملی کرونا داشتیم، پروتکل هایی نوشته شد و طبق این پروتکل، اگر 5 نفر از بازیکنان هر یک از تیم ها به کرونا مبتلا باشند، فقط مسابقات آن تیم به تعویق می افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در حال حاضر نمی توانیم به مصاحبه ها بسنده کنیم و دیدن نتایج تست این افراد برای ما اهمیت دارد. بعضی تیم ها فقط تست گرفتند و بدون مشخص شدن نتیجه این تست ها شروع به تمرین کردند که این کار تخلف است. بعضی باشگاه ها نیز طبق قانون، هنوز تمریناتشان را شروع نکردند که این کار تحسین برانگیزی است. از تیم ها درخواست دارم، قبل ار شروع تمرینات جواب تست ها را به ما ارائه کنند تا مجوز تمریناتشان صادر شود.

سهیل مهدی درباره مدت زمان تمرینات باشگاه ها قبل شروع مجدد بازی ها گفت:

در ابتدا، مقرر شده بود که قبل از شروع مجدد لیگ، 3 هفته به تیم ها برای تمرین و آماده سازی مهلت بدهیم اما بسیاری از باشگاه ها اصرار داشتند که 4 هفته برای تمرینات به آن ها مهلت بدهیم. در حال حاضر خیلی از تیم ها یا تست نگرفتند یا این که جواب تست ها را به ما ارائه نکردند.

سهیل مهدی پیرامون نظارت ستاد ملی مقابله کرونا در ورزش عنوان کرد:

ستاد ملی مقابله کرونا در ورزش، نیروهایی را برای حضور در تمرینات تیم ها تعیین کرده است. تا آخر این هفته نظمی که طبق پروتکل ها لازم است، برقرار می شود. از این هفته هیچ تیمی بدون نظارت تمرین نخواهد کرد.

سهیل مهدی در مورد مثبت اعلام شدن برخی از بازیکنان لیگ برتر افزود:

این نتایج تست های اولیه بوده و ما طی روزهای آینده تست های بیشتری می گیریم. مسلما بدون برگزاری فوتبال، ریسک ابتلای بازیکنان به کرونا کمتر است. ما خوشحال هستیم که تیم ها مجبور شدند که از اعضای باشگاهشان تست بگیرند و طبق پروتکل برخورد کنند.

سهیل مهدی درباره احتمال تعویق دوباره بازی ها گفت:

سلامتی بازیکنان برای ما در اولویت است. تمرینات و فضای آمده سازی تیمها به مدت 1 ماه آزمایشی می باشد تا باشگاه ها بتوانند طبق پروتکل ها اقدامات ایمنی و بهداشتی خود را نشان بدهند. اگر این اقدامات رعایت نشود در نظر گرفتیم که دوباره مسابقات را به تعویق بیندازیم و یا بازی های تیمی که طبق پروتکل عمل نکند به تعویق بیندازیم و یا برای آن ها جریمه ای در نظر بگیریم.

سهیل مهدی درباره تاریخ برگزاری بازی ها عنوان کرد:

امیدوار هستیم در تاریخ اعلام شده، بازی ها از سر گرفته شود اما تیمهایی که تست بازیکنانشنان مثبت اعلام شده است، از آن ها، در جایی معین تست مجدد گرفته خواهد شد که خطای نتایج تست ها به حداقل برسد.

سهیل مهدی درباره تغییر پروتکل ها و مشکلات بعضی تیم ها گفت:

برگزاری بازی ها در شرایط حاکم، فقط مختص به ایران نیست و برای تمام دنیا برقرار است، بایدبا احترام و رعایت اصول بهداشتی مسابقات برگزار شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سهیل مهدی درباره سهیل مهدی طبق پروتکل باشگاه ها پروتکل ها بازی ها تست ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوتان فوتبال استان کرمان تجلیل شدند+تصاویر

آیین تکریم و نکوداشت پیشکسوتان فوتبال استان کرمان با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و مسئولان استان کرمان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین تکریم و نکوداشت پیشکسوتان فوتبال استان کرمان عصر امروز با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، شهباز حسن‌پور منتخب مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار کرمان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و مهدی جهانشاهی رئیس هیئت فوتبال استان برگزار شد.

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و زائران شهیدش اظهار داشت: امروز اگر استان کرمان شرایط مناسبی در حوزه فوتبال دارد، مرهون زحمات پیشکسوتان و گذشتگان است و ما امانت‌دار آنها هستیم.

وی با بیان اینکه ورزش بدون اخلاق و حفظ ارزش‌های اسلامی هیچ ارزشی ندارد و نسل جوان ما باید به این ارزش‌ها پایبند باشد، گفت: امروز کرمان قطب فوتبالی کشور است و چند تیم فوتبال در لیگ‌های مختلف کشور دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان از ابتدای امسال دستاوردهای خوبی در حوزه ورزش داشته است و سه عنوان قهرمانی لیگ برتر را هم داشتیم، افزود: بیش از 50 تیم در رقابت‌های لیگ برتر کشور داریم و کرمان به‌عنوان یک قطب قوی ورزش کشور محسوب می‌شود.

کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را داردپیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد

در این آیین شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان کرمان سرمایه انسانی بزرگی دارد و در تمام حوزه‌ها افتخارآفرین است، اظهار داشت: مجموعه معدنی استان کرمان باید پای کار بیاید و به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه ورزشی مس ساخته شده و آماده بهره‌برداری است، گفت: ورزشگاه کرمان یک ورزشگاه بسیار خوب و استاندارد است که می‌تواند برای میزبانی از مسابقات بین‌المللی فوتبال مورد استفاده قرار بگیرد.

امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار کرمان نیز در این آیین با بیان اینکه ورزش فوتبال نشاط اجتماعی جامعه را به دنبال دارد و در اقتصاد استان نیز موثر است، اظهار داشت: استعدادیابی بسیار مهم است و دنبال این هستیم که باشگاه‌های ورزشی به این نکته توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه کرمان آمادگی برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال و جلسات فدراسیون فوتبال را دارد، گفت: مسئولان استان کرمان از ورزش حمایت می‌کنند و در این زمینه تردیدی نیست.

مهدی جهانشاهی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان نیز در این آیین با بیان اینکه امروز کرمان در فوتبال کشور رتبه خاصی به‌دست آورده است که مرهون زحمات پیشکسوتان و گذشتگان است، اظهار داشت: فوتبال استان کرمان در جایگاه خوبی در سطح کشور قرار دارد.

جهانشاهی بیان کرد: این مراسم قرار بود در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان برگزار شود که حادثه تلخ انفجار تروریستی به وقوع پیوست و تعداد زیادی از هموطنان در این حادثه به شهادت رسیدند و همه را داغدار خود کردند که از همین جا به روحشان درود می‌فرستیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • مایه دلگرمی آرسنال؛ رکورد بی نظیر بوکایو ساکا در پنج لیگ معتبر اروپایی‌
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • پیشکسوتان فوتبال استان کرمان تجلیل شدند+تصاویر