Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-- شهردار خرم‌آباد گفت: پل‌های "بهداری"، "اناری" و "کمالوند" خرم‌آباد که در اثر سیل سال گذشته تخریب شده بودند تا ۲ ماه آینده تکمیل و افتتاح خواهند شد.

محمد شریفی مقدم روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: شهرداری خرم‌آباد در کمترین زمان ممکن و انجام عملیات جهادی اقدام به پاکسازی و نظافت شهر، برآورد خسارات ناشی از سیل و ارسال آن به دستگاه های ذیربط کرد تا اینکه با پیگیری استانداری لرستان مبلغ ۸۲ میلیارد تومان جهت جبران خسارت سیل به شهرداری خرم آباد اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهرداری این مبلغ را در قالب ۲۳ پروژه از جمله، احداث پل های کمالوند،اناری و بهداری، آسفالت معابر، پاکسازی و لایه روبی زیر پل حاج عمران، ترمیم دیواره های تخریب شده ساحلی رودخانه خرم رود و کرگانه و دفع آب های سطحی و اجرای راستگرد و چپگرد پل ۹دی کرده است.

شهردار خرم‌آباد بیان کرد: همچنین ۲ میلیارد تومان تجهیزات آتش نشانی و خدمات ایمنی از محل اعتبارات سیل خریداری و تحویل این سازمان شد.

وی افزود: خوشبختانه در سیل مجدد پایان سال ۹۸، به دلیل فعالیت های انجام شده مانند لایروبی رودخانه ها و پاکسازی زیرپل حاج عمران و اجرای دیواره های ساحلی شاهد هیچگونه خسارتی در شهر نبودیم.

شریفی مقدم گفت: ۱۸میلیارد و ۳۰۰ سیصد هزار تومان جهت اجرای پل های کناری پل ماسور به شهرداری خرم آباد اختصاص داده شد و متعاقبا پس از انجام مناقصه پروژهای مذکور به پیمانکار واگذار و هم اکنون درحال انجام می باشند که تاپایان شهریورماه افتتاح و بهره برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: توسعه فصای سبز ، ساماندهی سراب شهوا، احداث ساختمان شهرداری منطقه ۲، زیرسازی و جدول گذاری، آسفالت و لکه گیری معابر و مناسب سازی پیاده رو ها، خرید مبلمان شهری، تملک املاک در مسیر تعریض در دستور کار است.

شریفی گفت: شهرداری خرم آباد با وجود ۱۴۰میلیارد تومان قرارداد عمرانی چیزی معادل ۱۸ برابر اعتبارات هفت سال گذشته پروژه عمرانی در دست اجرا دارد.

منبع:ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: خرم آباد سیل شهرداری خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود

به گزارش تابناک، محسن قضاتلو در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهر، روستا و بخش به خبرنگاران گفت: برپایی سه شنبه بازار در خیابان فروردین جنوبی مشکلاتی ایجاد کرده بود و محل جدید در محدوده فاز ۴ شهر، رضایت شهروندان را فراهم نکرد و این روز بازار تعطیل می شود.


وی ادامه داد: راه اندازی مدارس جدید با بهره گیری از ظرفیت خیران در شهر بومهن ضرورت دارد تا بتوانیم علاوه بر خلوت شدن کلاسهای درس ، سرانه آموزشی شهرستان را افزایش بدهیم.


فرماندار شهرستان پردیس گفت: رسیدگی به وضعیت حمل و نقل به ویژه در شهر بومهن و فازهای جدید ۱،۵، ۸، ۹ مسکن مهر در دستور کار قرار دارد.


قضاتلو افزود:پی گیری اجرای طرح جامع شهری و روستایی، و طرح هادی روستایی را در جلسات بنیاد مسکن، راه اندازی دکل صدا و سیما در دست اقدام است.


وی با اشاره به ضرورت ساماندهی اسناد مالکیتی قولنامه ای ، توضیح داد: ساماندهی اسناد قولنامه ای به ویژه در نواحی صنعتی خرمدشت، سیاهسنگ و شهر بومهن با رای دیوان بدوی و پی گیری عبدالله میرزایی شهردار بومهن در دست اقدام است تا پس از ساماندهی امکان صدور پروانه برای ساختمانها فراهم شود.


وی ادامه داد:اصلاح پهنه محیط زیست پس از ۱۰ سال در شهرهای سعید آباد و خسرو آباد جاجرود، راه اندازی نیروگاه برق در فاز ۸ پردیس ونصب ۱۳ آنتن تقویت تلفن همراه در دو ماه پایان سال گذشته برخی از اقدامات انجام شده است.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: اعضای شوراهای اسلامی در طی یکسال باقی مانده مجدانه تلاش کنند،زمان زیادی باقی نمانده ، تکمیل پروژه های نیمه تمام ، اجرای طرح های عمرانی ، ورزشی، فرهنگی انجام شود و از تکریم ارباب رجوع غافل نشوند.


شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی