Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه ورزشی پرتغال اعلام کرد دو تیم اسپانیایی و ایتالیایی نیز خواهان جذب مهدی طارمی، مهاجم تیم ریوآوه شدند. ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه Abola پرتغال، مهدی طارمی که در فصل جاری 8 گل برای تیم ریوآوه در 20 بازی به ثمر رساند، مورد توجه یک تیم اسپانیایی نیز قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، سیلوا کامپوس، رئیس باشگاه ریوآوه پرتغال پیش از این اعلام کرد حفظ مهدی طارمی برای فصل آینده سخت است و پیشنهادهای زیادی برای فروش این مهاجم ایرانی دارند.

سه تیم بزرگ پرتغال شامل بنفیکا، پورتو و اسپورتینگ لیسبون در اندیشه جذب مهدی طارمی هستند و تیم آتلانتای ایتالیا نیز خواهان عقد قرارداد با این بازیکن در نقل‌وانتقالات تابستانی 2020 است.

بایرلورکوزن به دنبال سردار آزمون

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مهدی طارمی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی طارمی مهدی طارمی مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: ۱۳۵ مصوبه در قالب ۱۸۱ طرح شامل ۹۰ فضای روباز و ۲۲ فضای سرپوشیده روستایی و ۲۴ فضای روباز و ۴۵ فضای سرپوشیده شهری در این سفر‌ها به تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان رسیده است.

بیرامی اضافه کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای این طرح‌ها ۷ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که برای ۲۰ شهرستان تمهید و اجرایی شده است.

وی ادامه داد: از حدود ۵۰۰ هزار مترمربع فضای ورزشی اضافه‌شده در آذربایجان‌غربی، ۲۸۰ هزار مترمربع در حوزه تکمیل طرح‌های نیمه تمام بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: ۷ پروژه برای محلات کم برخوردار در قالب مصوبات محرومیت‌زدایی با اعتبار بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال شامل دو فضای روباز و ۵ فضای سرپوشیده به مساحت بیش از ۷ هزار مترمربع نیز در دست اجرا است.

به گفته بیرامی، همچنین در سفر رئیس‌جمهور هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۲۶ پروژه ورزشی سرپوشیده و ۱۹ فضای ورزشی روباز مصوب شده که از این میزان هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا