Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@09:13:02 GMT

کمک ویژه ویروس کرونا به استقلال

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۷۱۰۲

کمک ویژه ویروس کرونا به استقلال

ویروس کرونا به تیم استقلال فرصت مناسبی داد تا مصدومانش را آماده مسابقات کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، شیوع ویروس کرونا در کنار آسیب‌هایی که برای فوتبال ایران داشت به کمک تیم‌هایی آمد که مصدومان زیادی داشتند و در ایران بیشترین سود را برای تیم استقلال داشت.

آبی‌پوشان زمانی با مصدومیت عارف غلامی، سیاوش یزدانی، مهدی قائدی، فرشید اسماعیلی، علی کریمی، میلاد زکی‌پور، هروویه میلیچ، شیخ دیاباته، فرشید باقری و محمد بلبلی مواجه بودند و نمی‌توانستند از این بازیکنان بهره ببرند اما با تعطیلی مسابقات تمامی این بازیکنان به شرایط بازی بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب اینکه دو بازیکن استقلال که در اوایل فصل با پارگی رباط صلیبی مواجه شده بودند در آستانه بازگشت به ترکیب تیم هستند. داریوش شجاعیان و محسن کریمی بیش از 8 ماه است که از میادین دور بودند اما به شرایط تمرینی رسیده‌اند. شجاعیان با شروع دوباره تمرینات استقلال در کنار سایر بازیکنان حضور پیدا کرد و کریمی هم از هفته آینده تمرینات را آغاز خواهد کرد.

اگر این دو بازیکن تا شروع دوباره لیگ در انتهای ماه جاری به شرایط مطلوب مدنظر فرهاد مجیدی برسند، امکان ورودشان به فهرست تیم وجود دارد و در مسابقات برای آبی‌پوشان بازی خواهند کرد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال ویروس کرونا فرشید اسماعیلی داریوش شجاعیان محسن کریمی شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • سوغات ویژه پائز از چین رسید (عکس)
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد