Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی گل گهر سیرجان گفت: از بازیکنان مشکوک به کرونا سی‌تی ‌اسکن گرفته شده که نشان می‌دهد ریه آن‌ها کاملاً سالم است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مجید جلالی درباره مشکوک اعلام شدن تست کرونا برخی از بازیکنان این تیم اظهار داشت: در حال حاضر اعلام شده که تعدادی از بازیکنان و کادر تیم ما به کرونا مشکوک هستند و پایان هفته باید کل تیم تست مجدد بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی آن بازیکنانی هم که تست‌شان منفی اعلام شده در قرنطینه هستند چون یکی دو روز با سایر بازیکنان همراه بودند. حالا پایان هفته به قطعیت می‌رسند که چند نفر تست‌شان مثبت بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانی که تست‌شان مثبت اعلام شده از بازیکنان اصلی تیم هستند، عنوان کرد: ما بازیکنان زیادی نداریم. در مجموع 23 بازیکن داریم که همه آن‌ها برای ما مهم هستند و امیدوارم سلامت باشند. 

این سرمربی با تأکید بر اینکه تیم‌ها باید تحت نظر یک سازمان تست بدهند، تاکید کرد: شما گاهی نزد یک دکتر می‌روید که آن دکتر می‌گوید من این آزمایش را قبول ندارم و بروید در فلان آزمایشگاه آزمایش بدهید. قاعدتاً وقتی یک چنین موضوع مهمی وجود دارد، تمام تیم‌های لیگ برتر باید در یک مرکز واحد که سازمان لیگ آن را مشخص می‌کند، تست بدهند. من نمی‌دانم تیم‌های دیگر چطور تست گرفتند ولی ما یکی از سخت‌گیرانه‌ترین و پُرهزینه‌ترین تست‌ها در دنیا را انجام دادیم.

جلالی در رابطه با اطلاع‌رسانی تست‌ها از سوی باشگاه‌ها بیان کرد: این‌ها نقص‌های کار است. من نمی‌دانم این بی تجربگی از سمت چه کسی بوده که خبر ابتلای بازیکنان ما به کرونا باید با چنین آب و تابی منتشر شود ولی از سایر باشگاه‌ها خبر بیرون نمی‌آید. من فکر می‌کنم سازمان لیگ در این زمینه‌ها باید متعادل و منصفانه رفتار کند. قاعده این بود که همه بازیکنان‌ در یک مرکز واحد تست بدهند و نتیجه آن قبل از انتشار به سازمان لیگ برود و سازمان لیگ به تیم‌ها اطلاع بدهد.

وی ادامه داد: ما همه آزمایش‌های لازم را انجام دادیم و حتی از بازیکنان مشکوک به کرونا سی‌تی ‌اسکن گرفته شده که نشان می‌دهد ریه آن‌ها کاملاً سالم است. باشگاه به خانواده این بازیکنان هم اطلاع داد که بروند تست بدهند. 

سرمربی تیم گل گهر سیرجان درباره شایعه‌هایی که در رابطه با تمرین‌های پنهانی این باشگاه مطرح می‌شود تأکید کرد: ما به هیچ وجه تمرین پنهانی نداشتیم. من نمی‌دانم آن‌هایی که چنین بحث‌هایی را مطرح می‌کنند اطلاعات‌شان را کجا می‌آورند؟ قبلاً به ما اعلام کرده بودند که روز 15 اردیبهشت ماه می‌توانید تمرینات را از سر بگیرید. آن روز بازیکنان ما حاضر شدند و تست دادند ولی همان روز به ما اعلام کردند که نمی‌توانید تمرین کنید و ما هم تمرین نکردیم. این حرف‌ها غیرمنصفانه است.

جلالی در پایان خاطرنشان کرد: فقط خدا می‌داند که من سخت‌ترین روزهای زندگی‌ام در فوتبال را طی دو روز گذشته گذرانده‌ام. یک سری حرف‌های دروغ و شایعه علیه تیم ما منتشر می‌شود. در شرایطی که باید دلداری بدهند پشت سر ما شایعه درست می‌کنند.
انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر مجید جلالی تمرین گل گهر سیرجان سازمان لیگ تست بدهند تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد

 پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام تا پایان فصل جاری لیگ برتر دو بازی خطرناک دیگر در پیش دارند.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با تسنیم، درباره حضور خودش و تعدادی از پیشکسوتان در تمرین روز جمعه تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: در مراسم ختم پدر حمید بابازاده حضور داشتیم که جواد نکونام هم شرکت کرده بود. ایشان و آقای علوی مسئول فرهنگی باشگاه ما را برای حضور در تمرین دعوت کردند و از آنجایی که تیم‌مان را دوست داریم، در تمرین شرکت کردیم. انصافاً روز خوبی بود و بازیکنان سرحال تمرین کردند.

وی در ادامه افزود: نکونام به ما، آتیلا حجازی، فرشید سمیعی و نماینده هلدینگ خلیج فارس خوش‌آمد گفت و از ما هم خواستند دقایقی برای بازیکنان صحبت کنیم. من بیشتر به سمت آرامش رفتم و به بازیکنان گفتم مثل هفته ششم به بعد باشید. اگر خاطرتان باشد پس از آشتی که جواد نکونام و علی خطیر پس از هفته پنجم داشتند، آرامش در تیم برقرار شد. الان هم تا حدودی شرایط مثل آن زمان است و این آرامش می‌تواند به استقلال کمک کند. به بازیکنان توصیه کردم باید بهترین بهره را از فرصت موجود ببرند. به آنها گفتم همه دنبال قهرمانی هستیم و هم شما به این قهرمانی نیاز دارید و هم ما و تأکید کردم قهرمانی دست خودتان است.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: پنج هفته به پایان لیگ باقی مانده است و 15 امتیاز این وسط می‌چرخد. اختیار قهرمانی دست استقلال است و اگر همه بازی‌ها را ببرد کسی به آن نمی‌رسد. بازی آسانی نداریم و در این پنج بازی با دو تیم فولاد خوزستان و نساجی مازندرانی بازی داریم که برای نیفتادن می‌جنگند. این دو بازی برای استقلال خطرناک است. استقلال این هفته با ذوب‌آهنی بازی دارد که سرمربی‌اش یکی از آنالیزورهای خوبی لیگ است و قطعاً تاکتیک و روش بازی استقلال را تحلیل می‌کند. شکست هفته گذشته آنها به نساجی در روحیه‌شان تأثیر می‌گذارد، ولی نباید این تصور به وجود بیاید که استقلال بازی آسانی دارد. با روحیه خوبی که از بازیکنان دیدم آرامش آنها می‌تواند حالت شارژی خوبی برای‌شان باشد. باید از زحمات علی خطیر مدیرعامل قبلی هم استقلال تشکر کرد که به نوبه خودش در این باشگاه زحمت کشید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!
  • بی نظمی درپایان بازی و هجوم هواداران به داخل زمین چمن و عکس یادگاری با بازیکنان / فیلم