Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیام‌هایی جداگانه به ناصیف حتی همتای لبنانی و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان عید مقاومت و آزادی و سالروز آزادسازی پیروزمندانه جنوب لبنان از وجود نیروهای متجاوز رژیم صهیونیستی توسط جوانان مقاومت را تبریک گفت.

وی با اشاره به انسجام مردم لبنان و دولت و ارتش این کشور با مقاومت، به عنوان رمز پیروزی‌ها علیه دشمن صهیونیستی، برای دولت و ملت لبنان و خانواده شهدا و جانبازان مقاومت عزت و سربلندی آرزو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4933939 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدجواد ظریف رژیم صهیونیستی سید حسن نصرالله مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام حسن روحانی رژیم صهیونیستی فلسطین ایالات متحده آمریکا روز قدس علی لاریجانی ویروس کرونا جمهوری اسلامی ایران سید عباس موسوی مجلس یازدهم عید سعید فطر خبرگزاری مهر شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی از جنوب لبنان را هدف قرار داد.

شبکه المنار گزارش داد که جنگنده های رژیم صهیونیستی در ۱۴ نوبت حومه شهرکهای عیتاالشعب و رامیا و نیز جبل بلاط در جنوب لبنان را بمباران کردند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: نیروهای ما اهداف وابسته به حزب الله را در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

این در حالی است که پیش از این حزب الله لبنان دو ساختمان را در شهرک آویویم در شمال فلسطین اشغالی آماج حمله های موشکی قرار داده بود.

کد خبر 6087614

دیگر خبرها

  • کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله