Web Analytics Made Easy - Statcounter

آذری جهرمی درباره کم و کیف دستیابی به اشتراک اینترنت خانگی توضیح داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات پستی به این شرح در توئیترش منتشر کرد: 

«ممکن است موج کرونا بازگردد، باید آماده باشیم. یک میلیون اشتراک اینترنت خانگی در شهر و روستا آماده ی واگذاری شد. با دولت الکترونیکی مرجعه ی حضوری حذف و حداکثر 48 ساعت پس از ثبت نام اشترک دایر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت هم ارزانتر از اینترنت همراه است.»

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذری جهرمی کرونا اینترنت خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد

سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد، در حاشیه بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن در شهر شاهدیه اظهار داشت: در این پروژه ۱۲۰ واحد مسکونی در قالب ۶ بلوک ۲۰ واحدی احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۰ واحد از این پروژه در قالب ۳ بلوک در مرحله نازک‌کاری و سفت‌کاری است، افزود: این واحد‌ها تا پایان خرداد ماه آماده واگذاری به متقاضیان خواهد شد.

فرماندار یزد با اشاره به اینکه ۶۰ واحد باقی‌مانده نیز در قالب ۳ بلوک در حال احداث است، گفت: این واحد‌ها نیز تا سه ماه آینده آماده تحویل خواهد شد.

مدرسی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به تامین انشعابات آب، برق، گاز و مخابرات این واحد‌ها اقدام کرده‌اند، از متقاضیان خواست تا نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند.

وی همچنین از آماده‌سازی ۱۶.۵ هکتار زمین برای احداث ۳۰۰ واحد مسکن ویلایی و خودمالکی در شهر شاهدیه خبر داد و گفت: این واحد‌ها نیز در قالب طرح جوانی جمعیت احداث خواهد شد.

فرماندار یزد در پایان از همکاری دستگاه‌ها و به‌ویژه شهرداری یزد در تسهیل صدور پروانه و آماده‌سازی زمین برای احداث واحد‌های مسکن ملی در شهر شاهدیه قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کنایه معنادار آذری جهرمی به زاکانی و رئیسی؛ نان در «اتوبوس»!
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • کنایه معنادار آذری جهرمی به زاکانی و رئیسی: ظاهرا این روزها نان در «اتوبوس» است
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • عکس معنادار آذری جهرمی درباره دولت رئیسی
  • دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر
  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • کنایه سنگین و معنادار آذری جهرمی به مقدار چاپ پول در دولت رئیسی + عکس
  • آذری جهرمی خطاب به مالک شریعتی: امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند