Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی عملیات مشترک ارتش عراق با بیان اینکه عملیات «اسود الجزیره» توانسته به اهداف خود برسد، خطاب به تررویست‌های داعش گفت که یا تسلیم شوند یا کشته می‌شوند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «تحسین الخفاجی» سخنگوی عملیات مشترک ارتش عراق امروز (دوشنبه) گفت که در جریان عملیات موسوم به «اسود الجزیره» که از هفته آغاز شده، تا کنون تعداد زیادی از عناصر داعش دستگیر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته السومریه نیوز، او گفت که این عملیات به اهداف خود آن هم پیش از موعد در نظر گرفته شده، رسیده است و نیرو‌های امنیتی و در رأس آن‌ها سازمان‌های اطلاعاتی با رصد دقیق مکان تروریست‌ها موجبات دستگیری تعدادی از خطرناک‌ترین عناصر داعش را فراهم کردند که برخی از آن‌ها بانک اطلاعاتی داعش به شمار می‌روند.

الخفاجی افزود: «برخی رسانه‌ها تلاش دارند که از اهمیت "عبدالناصر قرداش" از گزینه‌های اصلی جانشین ابوبکر الغدادی بود و [به تازگی دستگیر شده]بکاهند؛ اما در حقیقت او بانک اطلاعاتی داعش و فردی بسیار خطرناک است.»

او همچنین گفت که عناصر داعش در اماکن امن مخفی می‌شوند، اما در مقابلشان دو گزینه بیشتر وجود ندارد؛ یا باید تسلیم شوند یا کشته می‌شوند.

فرماندهی عملیات مشترک عراق در ۲۸ اردیبهشت ماه از آغاز این عملیات با هدف پاکسازی بیابان الجزیره در شمال استان الانبار (غرب عراق)، غرب صلاح الدین و جنوب استان نینوی خبر داد و گفت که در این عملیات ائتلاف بین‌المللی آمریکا مشارکتی نداشته است. الجزیره به مناطق شمال غربی عراق بین دو رود فرات و دجله اطلاق می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عملیات مشترک ارتش عراق داعش عراق امنیت عراق جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

در این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 847182 برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان خبر ویژه تروریسم در ایران

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • هلاکت ۲ تروریست با عملیات پهپادی در اطراف زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم
  • چشم اسرائیل را در عملیات وعده صادق نشانه گرفتیم