Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر انگلیسی شیاطین سرخ بی صبرانه منتظر شروع مسابقات فوتبال در انگلستان است.

طرفداری- جسی لینگارد، وینگر انگلیسی شیاطین سرخ خواهان شروع هر چه سریع تر مسابقات فوتبال است و معتقد است که شرایط برای انجام بازی ها سالم و ایمن است.

به گزارش Bein Sport، جسی لینگارد باور دارد که شرایط برای انجام بازی ها ایمن است زیرا اگر شرایط اینگونه نبود، هیچ کدام از بازیکنان در تمرینات شرکت نمی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر محیط ایمن نبود، ما در تمرینات شرکت نمی کردیم

اگر محیط ایمن نبود، ما در تمرینات شرکت نمی کردیم. اما ما از پروتکل های درست پیروی می کنیم و هر روز از ما دو بار تست گرفته می شود و مشخصا با وجود گروهی بودن تمرینات، فاصله خود را با یکدیگر حفظ می کنیم. در حال حاضر ما نسبت به همه چیز بسیار سخت گیر عمل می کنیم و منتظر هستیم تا دولت برای مرحله بعدی (آغاز بازی ها) چراغ سبز نشان دهد. اگر احساس نمی کردیم که شرایط ایمن و سالم است، هیچ کدام از ما بازیکنان در تمرینات شرکت نمی کرد. نمی توانم برای بازگشت فوتبال صبر کنم اما هر زمانی که فوتبال آغاز شود، بسیار عالی خواهد بود. در حال حاضر ما تمرینات خود را به صورت گروهی و با رعایت فواصلی خاصی از یکدیگر انجام می دهیم. خیلی خوب بود که مجددا کفش های خود را پوشیدم و به همراه هم تیمی ها و مربیان به زمین چمن بازگشتم.

الگو برداری از کشور آلمان برای شروع فوتبال 

من بسیاری از بازی های آنجا را تماشا کرده ام و ما در تلاش هستیم تا شیوه بوندسلیگا را دنبال کنیم. اگر روش ها و مراحل را به درستی انجام دهیم، احتمالا بتوانیم قوانین و مراحل را به درستی پشت سر بگذاریم، پس باید در این زمینه به خوبی پیش برویم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تمرینات شرکت بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از مدیسن نت، محققان نتیجه گرفتند که ایمن سازی از طریق واکسیناسیون بیش از هر پیشرفت پزشکی دیگری به سلامت و بقای نوزادان کمک کرده است.

به گفته محققان، واکسن سرخک بیشترین تأثیر را در کاهش مرگ و میر نوزادان داشته است و ۶۰ درصد (۹۴ میلیون) از زندگی‌های نجات یافته توسط ایمن سازی را تشکیل می‌دهد.

این مطالعه می‌گوید به طور کلی، واکسن‌ها در نیم قرن گذشته در هر دقیقه جان ۶ نفر را نجات داده‌اند.

دکتر «تدروس آدهانوم گبریسوس»، مدیر کل سازمان جهانی بهداشت، در بیانیه خبری سازمان گفت: «واکسن‌ها یکی از قدرتمندترین اختراعات تاریخ هستند که بیماری‌هایی را که زمانی قابل ترس بودند قابل پیشگیری کردند.»

گبریسوس گفت: «به لطف واکسن‌ها، آبله ریشه‌کن شده است، فلج اطفال در آستانه ریشه کنی است و با توسعه جدیدتر واکسن‌ها علیه بیماری‌هایی مانند مالاریا و سرطان دهانه رحم، ما مرزهای بیماری را به عقب می‌رانیم. با ادامه تحقیقات، سرمایه گذاری و همکاری، می‌توانیم جان میلیون‌ها نفر را امروز و در ۵۰ سال آینده نجات دهیم.»

محققان دریافتند طی پنج دهه گذشته، واکسیناسیون علیه ۱۴ بیماری به طور مستقیم به کاهش ۴۰ درصدی مرگ و میر نوزادان در سراسر جهان و بیش از ۵۰ درصد در منطقه آفریقا کمک کرده است.

این واکسن‌ها با دیفتری، آنفولانزا، هپاتیت B، آنسفالیت ژاپنی، سرخک، مننژیت A، سیاه سرفه، بیماری ذات الریه مهاجم، فلج اطفال، روتاویروس، سرخجه، کزاز، سل و تب زرد مبارزه می‌کنند.

به گفته محققان، این دستاوردها اهمیت ترویج واکسیناسیون را، به ویژه در میان ۶۷ میلیون کودک تخمین زده شده که در طول سال‌های همه گیری یک یا چند واکسن را از دست داده اند، برجسته می‌کند.

این مطالعه به مناسبت پنجاهمین سالگرد برنامه توسعه یافته ایمن سازی است که در سال ۱۹۷۴ توسط مجمع جهانی بهداشت برای ترویج واکسیناسیون کودکان در سراسر جهان تأسیس شد، انجام شد.

کد خبر 6097579

دیگر خبرها

  • آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم