Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:44:25 GMT

آخرین خبرها از وضعیت محمدعلی کشاورز

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۸۹۳۱

آخرین خبرها از وضعیت محمدعلی کشاورز

خبرهای جسته و گریخته‌ای از بستری شدن "پدرسالار" تلویزیون و بازیگری ایران، رسانه‌ای شد با شنیدن خبرهای رسمی متوجه شدیم استاد محمدعلی کشاورز در سلامتی پایدار به سر می‌برند و در روزهای آتی مرخص خواهند شد. ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۷ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چند روزی در فضای مجازی و رسانه‌ای، خبری منتشر شد که "محمد علی کشاورز" را به خاطر عارضه کلیوی و بالا رفتن سطح کراتین خون‌شان در بیمارستان بستری کرده‌‍‌اند؛ بسیاری از کاربران مجازی و علاقه‌مندان به دنیای هنر و بازیگری و نوستالژی‌های تئاتر، سینما و تلویزیون را نگران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیر آخرین وضعیت محمدعلی کشاورز شدیم که خوشبختانه استاد در وضعیت سلامتی پایداری به سر می‌برند. 

لحظاتی پیش محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط‌عمومی سازمان صداوسیما هم از آخرین وضعیت استاد محمدعلی کشاورز گزارشی را در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد. او نوشت: اول از همه درگذشت صدیقه کیانفر از هنرمندان عزیز رادیو و تلویزیون را تسلیت می‌گویم و بعد از آن گزارشی از آخرین وضعیت استاد محمدعلی کشاورز که مدت‌هاست به دستور رئیس رسانه‌ملی این افتخار نصیب مرکز بهداشت و درمان سازمان صداوسیما شده که در خدمت‌شان باشند. 

یک هفته‌ای است که استاد به دلیل بالا رفتن کراتین‌شان بستری شده و البته الان شرایط‌شان کاملاً طبیعی است و به گفته رئیس مرکز بهداشت سازمان صداوسیما که دائماً پیگیر حال استادند تا آخر هفته با تجهیز منزل‌شان به لوازم پزشکی مورد نیاز که همکاران مرکز بهداشت صداوسیما این تجهیز را انجام می‌دهند به منزل منتقل می‌شود. تا الان هم بنا به درخواست اطرافیان استاد کشاورز قرار نبود بستری بودن‌شان رسانه‌ای شود اما برخی که این‌کار را کردند ما ملزم شدیم تا توضیح دهیم. 

خبرگزاری تسنیم، برای این استاد بازیگری سینما و تلویزیون آرزوی صحت و سلامتی دارد. بازیگری که  هنوز آثارش نوستالژی‌اند و بازی هنرمندانه‌اش در روی صحنه تئاتر، سینما و تلویزیون آموزش بازیگری برای نسل‌های مختلف است. هنوز "پدر سالار" را تلویزیون روی آنتن می‌برد برای مردم تازگی دارد. محمدعلی کشاورز که چند صباح قبل با خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفت‌وگویی کرد این عبارتش را فراموش نمی‌کنم که گفت:"هنوز دلیلش را نفهمیدم چه عاملی باعث شد این سریال آنقدر محبوب شود؟ اتفاقی که سازندگان آثار تلویزیون و سینما امروز کمتر به دنبالش‌اند. فقط می‌سازند و به امورات تجاری‌شان می‌رسند و دغدغه جاودانگی آثار وجود ندارد."

محمدعلی کشاورز متولد 26 فروردین ماه 1309 در اصفهان است و یکی از چهره‌های ماندگار، دنیای بازیگری به شمار می‌رود؛ او  ایفای نقش در بیش از 100 اثر در ژانرها و مدیوم‌های مختلف را در کارنامه خود دارد. کشاورز نقش‌ها و ژانرهای مختلفی را در سینما، تئاتر و تلویزیون به یادگار گذاشته و از حیثِ نقش‌آفرینی در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی و نمایش‌های مختلف و همکاری با کارگردانان مطرح، کارنامه‌ای پُربار و متنوع دارد. 

بازیگر "میوه ممنوعه" درگذشت/ گلایه‌‌مندی از خانه‌نشینی در گفت‌وگو با تسنیم

مخاطبان ایرانی نمی‌توانند نقش "شعبون استخونی" فیلم "هزاردستان" و "محمد ابراهیم" فیلم "مادر" و "اسدالله خان" سریال "پدرسالار" را فراموش کنند. البته که او در کارنامه‌اش بازی در فیلم‌های بین‌المللی "کاروان‌ها و "صحرای تاتارها" را در کارنامه‌اش دارد که با چهره‌هایی همچون "آنتونی کویین" و "ماکس فون سیدو" همبازی بوده است. 

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی رسانه ملی سینمای ایران تئاتر تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی رسانه ملی سینمای ایران تئاتر تلویزیون بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی رسانه ملی سینمای ایران تئاتر تلویزیون سینما و تلویزیون محمدعلی کشاورز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه چه مضراتی دارد؟

راضیه کشاورز، در تشریح خطرات و تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه، گفت: هزینه بالای ویزیت پزشکان، اطلاعات اشتباه در فضای مجازی، عدم اعتماد به پزشک، ترجیح نظرات و سلایق بیمار بر پزشک معالج، ترجیح توصیه‌های غیراصولی افراد به یکدیگر به جای مسائل تجربی آن ها، از دلایل مؤثر در مصرف بالای داروهایی است که بدون نسخه هم بفروش می‌رسد.

وی افزود: این تصور که مصرف داروی بیشتر تضمین کننده تأثیر بیشتر و بهبودی سریع‌تر است، یک باور غلط است و هیچوقت نباید داروهای OTC را با مصرف طولانی‌تر یا با دوزهای بالاتر از چیزی که در بروشور آن قید شده استفاده کرد.

کشاورز ادامه داد: اگر پس از مصرف دارو طبق نظر پزشک بهبودی حاصل نشود باید دوباره به پزشک مراجعه کرد اگر به این علائم توجه نشود و مصرف خودسرانه، داروهای OTC ادامه پیدا کند حتماً عوارض دارویی اتفاق می‌افتد.

کارشناس گروه تجویز و مصرف منطقی و اطلاع رسانی فرآورده‌های سلامت، همچنین توجه به فرهنگ سازی را در جلوگیری از مصرف خودسرانه دارو بسیار مهم دانست و گفت: عواملی از جمله مصرف بیش از مقدار توصیه شده، طولانی‌تر از زمان توصیه شده و بدون توجه به هشدارها و موارد درج شده روی برچسب دارو، همچنین مصرف این داروها بدون تجویز پزشک و داروساز، مصرف خود سرانه است و باید در این باره آموزش‌های دقیق و فرهنگ‌سازی داشته باشیم. مردم نباید تصور کنند که این داروها خطرات و عوارض کمی دارند و مهم نحوه مصرف آن ها است که بتواند نتیجه درست را برایشان به همراه داشته باشد.

کشاورز خاطر نشان کرد: مهم‌ترین توصیه، مصرف دارو بر اساس دستورالعمل‌های روی برچسب است که طبق دستور پزشک یا مشاوره با داروساز که در داروخانه حضور دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • عوارض مصرف خودسرانه این دارو‌ها
  • کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد
  • مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه چه مضراتی دارد؟
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • آخرین خبرها از سیلاب زیرکوه/کنکوری ها با کمک ارتش به آزمون رسیدند
  • بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند
  • این خبرها را از دست ندهید
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود