Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشتی‌گیر تیم ملی کشتی آزاد گفت: من سرباز تیم ملی هستم و هرکجا بگویند کشتی می‌گیرم.

رضا اطری در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص چرخه انتخابی تیم ملی اظهار داشت: من به عنوان کشتی‌گیر سرباز تیم ملی هستم. هرچه مربیان بگویند به آن عمل می‌کنم و در خدمت تیم هستم. اگر تصمیم بر آن باشد در انتخابی کشتی بگیرم، آماده رقابت هستم تا دوبنده تیم ملی را بر تن کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد معافیتش از شرکت در مسابقات کشوری گفت: من توانسته‌ام سهمیه المیپک را کسب کنم و مسئولین فدراسیون و مربیان با نگاه ویژه‌ای که دارند این تصمیم را گرفتند تا بتوانیم با آمادگی بیشتر در رقابت‌ها حاضر شویم.

رضا اطری خاطرنشان کرد: من زیر نظر مربیان تمریناتم را پیگیری می‌کنم و شرایط رقابت در تمام مسابقات را دارم. هروز تمام تلاشم را می‌کنم و با انگیزه فرآوان برای حضور در المپیک تمرین می‌کنم.

آزادکار تیم ملی کشتی ایران در رابطه تمریناتش در روزهای کرونا عنوان کرد: من از روزهای اول این بیماری در بابل در باشگاه شخصی یک از مربیانم تمرینات اختصاصی‌ام را با رعایت اصول بهداشتی انجام دادم. برادرم هم به عنوان حریف تمرینی در این تمرینات کمکم می‌کرد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی ورزشی کشتی رضا اطری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر

به مناسبت هفته زمین پاک مسیر پیمایش تمرینی کوهستان پارک پنجه علی توسط کوهنوردان باشگاه همسنگار با همراهی خانواده هایشان پاکسازی شد.

مسیر پیمایش تمرینی، راگه کوهستانی و قدیمی بندرعباس تا ایسین است و در طول هفته مورد توجه ورزشکاران برای پیاده روی قرار دارد.

همایش پیاده روی و  پاکسازی این مسیر با هدف ایجاد فرهنگ زیبای مراقبت از محیط زیست و  زمین انجام شد.

تصاویر ارسال شده را می توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - هرمزگان 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز