Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@03:25:45 GMT

جو بایدن سرانجام پس از ۲ ماه رویت شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۹۷۷۷

جو بایدن سرانجام پس از ۲ ماه رویت شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا ، این نامزد بالقوه دموکرات‌های آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری، از زمان لغو ناگهانی گردهمایی انتخاباتی دهم مارس خود در کلیولند که به علت شیوع کرونا بود، بیشتر کمپین انتخاباتی‌اش را از منزلش در «ویلمینگتون» ایالت دلاور مدیریت کرده است.

بایدن بدون اعلام قبلی در مراسم روز دوشنبه به همراه همسرش ظاهر شد و هر دو ماسک به صورت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر خلاف او، دونالد ترامپ و همسرش که در مراسم‌های مشابهی در قبرستان «آرلینگتون» ایالت ویرجینیا و «قلعه مک‌هنری» در «بالتیمور» ایالت مریلند حضور داشتند، با وجود توصیه مقام‌های درمانی، از پوشیدن ماسک امتناع کردند.

جو بایدن بعد از ادای احترام به کسانی که جان خود را در نیروی ارتش ایالات متحده آمریکا از دست داده‌اند، گفت: «هرگز جانفشانی‌هایی که این مردان و زنان داشتند، فراموش نکنید. هرگز، فراموش نکنید. از حضور در اینجا مفتخرم.

حضور کم‌رنگ بایدن در دوران پاندمی کرونا بسیار محسوس بوده است و اقدام روز دوشنبه او می‌تواند نقطه عطفی در کارزار ریاست جمهوری او باشد که به شدت تحت تاثیر این پاندمی است. در حالی که امکان برگزاری مراسم‌های سنتی نظیر گردهمایی‌های انتخاباتی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، حضور بایدن نشان می‌دهد که او قصد ندارد تمام پنج ماهی که تا انتخابات زمان باقی مانده است، در منزل سر کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آمریکا جو بایدن دموکرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش

بازدید 10 امیرعلی نبویان در بخشی از گفت‌وگویش با ستاره بازی با بغض از عشقش به همسرش بهار سخن گفت و اشک راه کلامش را بست. این بخش را مصاحبه این مجری تلویزیون را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش
  • رویت یک پژو ۲۰۶ با نقاشی عجیب در خیابان‌های ایران | تصویـر
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم واگذاری سرخابی
  • اعطای دکترای افتخاری به رییسی
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • بازدید رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری