Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@23:36:01 GMT

اعلام جزئیات برگزاری چهار کنسرت آنلاین

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۹۹۲۲

اعلام جزئیات برگزاری چهار کنسرت آنلاین

به گزارش افکارنیوز،

 شهرداری تهران از امشب به مناسبت عید سعید فطر به مدت ۴ شب کنسرت آنلاین برگزار می‌کند. این در حالی است که طی هفته‌های قبل به میزبان مجموعه کنسرت‌هایی در قالب پروژه «نوروزخانه» پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

در توضیح این کنسرت‌ها آمده است:

اخبار فرهنگ و هنر - «به دنبال برگزاری موفق کنسرت‌های آنلاین در نوروز ۹۹ در شرایط شیوع ویروس کرونا و قرنطینه‌ی مردم در خانه، این بار به مناسبت ایام عید سعید فطر معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با مشارکت شبکه تلویزیونی تیوا چهار شب خاطره‌انگیز را با کنسرت‌های آنلاین تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کنسرت‌ها از امشب دوشنبه ۵ خردادماه ۱۳۹۹ رأس ساعت ۲۱ با اجرای گروه «داماهی» آغاز می‌شود و به ترتیب سه‌شنبه ۶ خرداد گروه دال، چهارشنبه ۷ خرداد حامی و پنج‌شنبه ۸ خرداد علیرضا قربانی اجرا خواهند داشت.

لازم به ذکر است که اجرای سه شب اول در برج میلاد تهران و اجرای شب آخر و علی‌رضا قربانی در تالار وحدت خواهد بود.

معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن فراهم نمودن تمامی زیرساخت‌های برگزاری کنسرت‌های آنلاین در بهترین سطح، از شهروندان جهت تماشای این کنسرت‌ها که توسط هنرمندان محبوب کشور اجرا خواهد شد، دعوت می‌کند.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کنسرت آنلاین علی رضا قربانی تالار وحدت علی رضا قربانی کنسرت آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد
  • خبرهایی از حج، نمایشگاه کتاب و اختلاف‌ مجریان تلویزیون
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام