Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-03@14:49:58 GMT

جسد یک مرد از سد مسعودآباد خارج شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۰۲۶۵

جسد یک مرد از سد مسعودآباد خارج شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صارم رضایی سه‌شنبه ۶ خرداد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: جسد این مرد ۵۰ ساله در سد مسعود آباد پس از ۲ ساعت جستجو از آب بیرون کشیده شد.

وی ادامه داد: خبر غرق شدن مرد حدودا ۵۰ ساله در سد مسعود آباد شهرستان ازنا بامداد امروز به پایگاه امداد ونجات اباذر ازنا اعلام شد که بلافاصله تیم امدادی مستقر در پایگاه به محل گزارش شده حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی اضافه کرد: تیم غواصی جمعیت هلال احمر به محض رسیدن به محل حادثه مشغول اجرای عملیات نجات در این سد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: سرانجام جسد بی جان این  مرد پس از ۲ ساعت جستجو در حوالی ساعت دو بامداد پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

این مسئول عنوان کرد: این فرد غرق شده از ساعت ۱۵ بعدازظهر از خانه خارج شده بود و تا ساعت پایانی شب به خانه مراجعه نکرده که پس از جستجو اهالی روستای آن منطقه متوجه غرق شدن آن در سد می‌شوند.

کد خبر 514894 برچسب‌ها استان لرستان هلال احمر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان لرستان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا احتمالا ربوده شده بود

به گزارش خبرگزاری مهر، دادستان عمومی و انقلاب کلاله از تقویت ظن ربوده شدن یسنا خبر داد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا با تشکیل پرونده قضائی عملیات جست‌وجو و اقدامات قضائی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد، ادامه داد: در ادامه بررسی‌ها، با توجه به شواهد و قرائن ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله خاطرنشان کرد: تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد.

ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد و از همان ساعت اولیه گروه‌های امدادی و مردم به صورت گسترده برای پیدا کردن او بسیج شده بودند.

عصر روز گذشته یسنا توسط کایت سوار جمعیت هلال احمر در میان اراضی کشاورزی منطقه مفقود شده پیدا و سالم به خانواده تحویل شد.

کد خبر 6095564

دیگر خبرها

  • سیل‌ و آبگرفتگی در ١٣ استان/ امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • ادامه تلاشها برای یافتن فرد غرق شده در نازلوی چای
  • یسنا احتمالا ربوده شده بود
  • «یسنا دیدار» پس از پنج روز پیدا شد+فیلم
  • فیلم عملیات هوایی برای یافتن دختر گمشده در گلستان بعد از ۵ روز
  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا
  • ادامه جستجو برای یافتن «یسنا»
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • گم‌شدن دخترک کلاله‌ای/جستجو در روز سوم، اثری از «یسنا» نشد