Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ صادق ورمزیار در مورد ادامه لیگ نوزدهم اظهار داشت: به اعتقاد من اگر یکسری پروتکل‌ها اجرا شود و همه به آن پایبند باشند، می‌توان لیگ نوزدهم را ادامه داد. باید نکات بهداشتی رعایت شود تا خدای ناکرده بازیکنان دچار ویروس خطرناک نشوند زیرا آنها سرمایه‌های فوتبال کشور ما هستند بنابراین همه باید دست به دست هم دهند تا هم شاهد یک فوتبال زیبا باشیم و هم کسی به این ویروس مبتلا نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سه هفته برای آمادگی کامل تیم‌ها مناسب خواهد بود؟ گفت: اگر قرار است بازی‌ها برگزار شود، چه اجباری است که بخواهیم با این زمان کم تیم‌ها را روانه مسابقات کنیم. با شروع لیگ آلمان که چند روز پیش آغاز شد، متأسفانه در هفته اول آن، چندین بازیکن دچار مصدومیت شدند بنابراین باید زمان بیشتری به تیم‌ها داده شود که آنها بتوانند با انجام تمرینات مناسب، خود را آماده ادامه لیگ کنند در غیر این صورت شاهد مصدومیت‌های زیادی خواهیم بود.

ورمزیار ادامه داد: فشار بازی‌ها و بدنسازی باعث می‌شود بازیکنان ما که حدود سه ماه است تمرینات پرفشاری نداشته‌اند، از آسیب‌دیدگی رنج ببرند. ما ۹ بازی در لیگ و سه بازی در جام حذفی داریم و می‌توانیم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که هم لیگ جذابیت داشته باشد و هم بازیکنان دچار مصدومیت نشوند

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد ممنوعیت جذب مربی و بازیکنان خارجی برای سرخابی‌ها گفت: نمی‌توانیم یک قانون را تقسیم‌بندی و برای دو تیم اجرا کنیم اما سایر تیم‌ها از آن به راحتی استفاده کنند. مگر قرار است برای دو تیم خاص قانون اجرا شود؟ این روش اصلاً حرفه‌ای نیست. بدهکاری این دو تیم یک بهانه است. به طور حتم این دو باشگاه هر طور شده با بازیکنان خارجی خود تسویه حساب می‌کنند اما به جای آنکه مسئله را حل کنیم، در حال پاک کردن صورت مسئله هستیم.

بیشتر بخوانید:بختیاری زاده: استقلال به اندازه پرسپولیس شانس قهرمانی دارد

ما باید با کسانی برخورد کنیم که به راحتی می‌توانند بازیکنان بی‌کیفیت آورده و با رقم‌های بالا به تیم‌ها بفروشند. آنها فقط به دنبال سود این کار هستند و هرگز به عواقب آن فکر نمی‌کنند. در پایان هم این استقلال و پرسپولیس هستند که باید تاوان این مسئله را داده یا محروم و با جریمه‌های سنگین روبرو شوند بنابراین به‌کارگیری چنین قانونی غیرحرفه‌ای است و باید در این خصوص دوباره تجدیدنظر شود.

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شد برخی تیم‌ها اعلام کرده‌اند پرسپولیس قهرمان شود، گفت: ۲۱ هفته از لیگ گذشته و هنوز ۹ بازی آن باقی مانده، ۲۷ امتیاز می‌تواند شرایط جدول را تغییر دهد. خیلی زود است که بخواهیم یک تیم را به عنوان قهرمان معرفی کنیم. چهار تیم بالای جدول همچنان شانس قهرمانی دارند. اعتقاد دارم هر تیمی که بتواند با تمرکز بالا ۹ هفته را به پایان برساند، به قهرمانی دست پیدا خواهد کرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم شروع لیگ، پایان بدی نداشته باشد و همه حسرت این را نخوریم که چرا در خصوص ادامه لیگ عجله کرده و به دنبال این بودیم که فقط بازی‌ها را برگزار و قهرمان را معرفی کنیم.

منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد

غلامرضا فتح آبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر به دلایل شکست سرخپوشان در جام حذفی و باخت دوباره به آلومینیوم اشاره کرد و گفت: پرسپولیس به اشتباهات سرمربی و خط دفاع تیمش باخت و به نوعی خودزنی کرد تا همانند استقلال جام حذفی را از دست داده و تنها امیدش رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر باشد.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: باید به تفکرات سرمربی احترام گذاشت اما اینکه سرمربی پرسپولیس دست به تعویض های می زند که به ضرر تیم می شود عجیب است. پرسپولیس شروع خوبی داشت دوبار دروازه آلومینیوم را باز کرد و همه این تیم را برنده می‌دانستند اما تغییرات عجیب باعث شد که شکست را پذیرا شود.

کارشناس فوتبال در خصوص شرایط استقلال برای دیدار برابر تراکتور که روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تبریز برگزار می شود گفت: تراکتور با برد برابر حریف در جام حذفی حالا با روحیه ای خوب خود را آماده دیدار برابر استقلال خواهد کرد. تغییر در کادر فنی برای این تیم مفید بوده اما به سود استقلال نخواهد بود.

مهاجم سابق فوتبال ایران ادامه داد: آبی پوشان می دانند بازی سختی در پیش خواهند داشت و باید خود را آماده یک دیدار بسیار حساس و سخت کنند ، نکونام می داند که تساوی هم برای تیمش خوب نیست و باید برنده از زمین خارج شود. البته پرسپولیس هم بازی آسانی برابر سپاهان نخواهد داشت و استقلال دوست دارد بازی با تساوی یا شکست پرسپولیس به پایان برسد تا موقعیت استقلال کمتر به خطر بیفتد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال با بردهای اقتصادی صدرنشین لیگ است و بطور حتم با این تاکتیک در تبریز هم به میدان خواهد رفت تا سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کند و امید بیشتری به قهرمانی داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: البته صحبت در خصوص عملکرد سرخابی ها برابر حریفانشان راحت است اما تا عصر چهارشنبه باید صبر کرد تا ببینیم این دو دیدار می تواند بهترین بازی های دور برگشت لیگ باشد یا احتیاط بیش از اندازه جذابیت دو دیدار را از بین خواهد برد.

فتح آبادی در پایان و در پاسخ به این پرسش که کدام یک از دو تیم استقلال و پرسپولیس به قهرمانی خواهند رسید گفت: پیش بینی کمی زود است چون دو تیم تنها یک امتیاز فاصله دارند اما اعتقاد دارم هر تیمی که اشتباه نکند و از فرصت های بدست آمده بهترین استفاده را ببرد بطور حتم قهرمان خواهد شد.

کد خبر 6093894

دیگر خبرها

  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!