Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا بودجه تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ها، رستوران‌ها و آشپزخانه‌ها به ارتقای زیر ساخت‌های بهداشتی اختصاص داده خواهد شد.

ناصر مطیعی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص پرداخت اقساط معوق دانش آموختگان و پایان مهلت تمدید سه ماهه گفت: صندوق رفاه دانشجویان مهلت پرداخت اقساط را سه ماه تمدید کرد و باید منتظر باشیم که ستاد مقابله با کرونا چه تصمیمی خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص اینکه مهلت پرداخت این اقساط به پایان رسیده است، افزود: باید صندوق رفاه بررسی بر روی این موضوع داشته باشد، اما هنوز ما پیگیری‌های پرداخت این اقساط را آغاز نکردیم.   مطیعی اضافه کرد: مبلغ اقساط سر رسید دائم در حال تغییر است.
تعمیرات خوابگاه‌ها با اولویت زیر ساخت های بهداشتی مطیعی با اشاره آغاز تعمیرات خوابگاه ها گفت: طرح ارتقای خوابگاه‌ها به صورتی است که هم دانشگاه‌ها در تابستان، خوابگاه‌ها و رستوران‌ها را تعمیر می‌کنند و هم صندوق رفاه دانشجویان در این زمینه به دانشگاه‌ها کمک می‌کند، مسئولیت اصلی را دانشگاه‌ها به عهده دارند و ما به عنوان کمک کننده و حمایت کننده مالی به دانشگاه‌ها کمک می‌کنیم.

وی افزود: امسال کمک‌های صندوق به دانشگاه‌ها و اولویت آن به اقداماتی است که سطح بهداشت خوابگاه‌ها و رستوران‌های دانشگاه‌ها را افزایش دهد و این کمک‌ها در تیرماه و پس از تشکیل جلسه هیات امنا تعیین و به حساب دانشگاه‌ها واریز می‌شود؛ بنابراین سیاست و رویکرد کلان ما کمک به ارتقای سطح بهداشت آشپزخانه ها، رستوران‌ها و خوابگاه‌ها است.

مطیعی ادامه داد: این سیاست به این دلیل است که اگر بیماری کرونا طولانی شد و یا اتفاق مشابه آن رخ داد و ما مجبور باشیم خوابگاه‌ها و رستوران‌ها را باز نگه داریم حداقل زیر ساخت‌های بهداشتی اصلاح شود که بتوانیم سلامت دانشجویان را حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی دانشگاه‌ها این اصلاح ساختار را آغاز کردند و برخی دیگر در حال آماده سازی مقدمات کار هستند؛ به هرحال دانشگاه ها، چون به طور قطعی نمی‌دانستند تعطیلات تا چه زمانی ادامه پیدا می‌کند، نمی‌توانستند تعمیرات اساسی در خوابگاه‌ها انجام دهند، چون هر لحظه امکان داشت ستاد مقابله با کرونا اعلام کند که باید خوابگاه‌ها باز گشایی شود، پروژه تعمیرات در خوابگاه‌ها حداقل دوماه زمان نیاز دارد؛ بنابراین دانشگاه‌ها فعلا منتظر تعیین و تکلیف ترم تحصیلی بودند که حضوری است یا غیر حضوری به همین دلیل، چون افق تعطیلی خوابگاه‌ها مشخص نبود، نتوانستند اقدام به تعمیرات کنند.
اختصاص بودجه یک دوازدهم صندوق رفاه تاکنون رئیس صندوق رفاه افزود: اما در حال حاضر پایان تقویم آموزشی نیمسال دوم است و اقدامات دانشگاه‌ها برای تعمیرات آغاز می‌شود.   وی در خصوص اختصاص بودجه صندوق رفاه دانشجویان در ماه‌های اخیر به خصوص در سال ۹۹ گفت: بودجه صندوق رفاه در ماه‌های ابتدای سال اختصاص مناسبی داشته و بودجه کمتر از یک دوازدهم تاکنون اختصاص داده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صندوق رفاه دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان مطیعی صندوق رفاه دانشجویان زیر ساخت های بهداشتی دانشگاه ها خوابگاه ها رستوران ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

کد خبر 847114 برچسب‌ها خبر مهم سهام عدالت سهام بانک‌ها سهام شرکت‌ها

دیگر خبرها

  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم