Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالاری از تهیه وتوزیع ۵۳ بسته های حمایتی به همت خیران و اعضای کانون فرهنگی هنری فرهنگ مسجد جامع روستای نردین شهرستان میامی بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا خبرداد.

«آمنه سالاری» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درسمنان،این بسته های حمایتی را شامل مواد غذایی با اعتبار 150 هزار تومان اعلام کردوگفت: کانون فرهنگی هنری فرهنگ مسجد جامع روستای نردین شهرستان میامی در راستای لبیک به بیانات مقام معظم رهبری در جهت  طرح مواسات وهمدلی وکمک مؤمنانه تاکنون در شش مرحله  بسته های حمایتی را بین نیازمندان توزیع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکانون فرهنگی هنری فرهنگ مسجد جامع روستای نردین به همکاری دیگر ارکان های مسجد وخیران برای تهیه وتوزیع بسته های حمایتی ارزاق اشاره داشت وافزود:این اقدام جهادی به یاری خدا با کمک خیرین نیکوکار تا رفع بیماری کرونا استمرار خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه این بسته‌ها در راستای اجرای رزمایش مواسات  وهمدلی در اختیار مردم نیازمند قرار گرفته است اضافه کرد: با همدلی و همیاری بین مردم و رعایت مسائل بهداشتی و شکست کامل ویروس کرونا، مشکلات جامعه کم‌تر خواهد شد.

 

به گفته سالاری طرح رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه باید به گونه‌ای باشد که آبرو ، حرمت و کرامت انسانی آسیب دیدگان حفظ شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته حمایتی بین خانواده های نیازمند بسته های حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086672

دیگر خبرها

  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین