Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارعی از اختصاص بیش از ۳۰ میلیون ریال توسط خیرین جهت کمک به نیازمندان و تهیه و توزیع بسته های معیشتی توسط کانون شهدای گمنام میبد خبر داد.

اکبر زارعی، مدیر کانون شهدای گمنام میبد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، ضمن گرامیداشت عید فطر و پایان ماه مبارک رمضان گفت: خوشبختانه با همکاری خیرین در چندین مرحله بسته های معیشتی در ایام ماه مبارک تهیه و در بین نیازمندان تهیه و توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا اگرچه شاهد تعطیلی تهیه و توزیع افطاری در مساجد بودیم اما خیرین همچنان در این مسیر حرکت کردند و به صورت تهیه بسته های معیشتی و غذای گرم نذر خود را ادا کردند.

مدیر کانون شهدای گمنام میبد ادامه داد: خیرین این محل در جدیدترین فعالیت های خود بیش از 30 میلیون ریال جهت تهیه و توزیع بسته های معیشتی اهدا کردند که در نزدیک ترین زمان این بسته های تهیه و در اختیار محرومان قرار داده می شود.

زارعی بیان کرد: پیش از این نیز در قالب طرح ملی راهکار و رزمایش مومنانه بیش از سه مرحله بسته های معیشتی تهیه شد و با همکاری معتمدین محل و مردم در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی گفت: این فعالیت های ما همچنان پس از ماه مبارک رمضان ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم به صورت ماهانه و یا فصلی این اقدامات خیری را داشته باشیم تا حمایت از محرومان را به صورت جدی دنبال کنیم.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته معیشتی شبستان یزد بسته های معیشتی تهیه و توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه

رئیس حوزه قضائی بخش کشکوئیه از کمک دو میلیارد ریالی خیرین در جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد.
 
علی شاه سنائی بیان داشت:با کمک خیرین یا اعلام گذشت شکات پرونده‌ها تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد کشکوئیه آزاد شدند.

گفتنی است این جشن گلریزان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کشکوئیه، رئیس حوزه قضائی بخش، بخشدار و سایر مسئولین بخش و جمعی از خیرین بخش کشکوئیه برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد