Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کردستان، سرهنگ فرامرز شاکری اظهار داشت: نیروی انتظامی به خصوص پلیس مبارزه با مواد مخدر اولویت‌های اجرایی را در دستور کار قرار داده است که در این زمینه مبارزه جدی با عرضه و توزیع مواد مخدر در سالجاری، از اولویت‌های این نیرو در جهت مقابله با عرضه مواد مخدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال ۹۸ حدود ۴۴۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان ادامه داد: یکی از ابعاد دشمنی دشمنان نظام جمهور اسلامی ایران گسترش مواد مخدر در جامعه خصوصاً در میان جوانان و نوجوان است که می‌طلبد هوشیاری و آمادگی خود را در برابر این توطئه شوم آنان افزایش دهیم.

سرهنگ شاکری یادآور شد: طبق آمارهای موجود شاهد افزایش آمار کشفیات نسبت به مدت مشابه پارسال در استان هستیم که این امر نشان از اهتمام نیروهای انتظامی در برخورد با قاچاقچیان و مواد فروشان است.

وی با اشاره به برخورد جدی تر با خرده فروشان و معتادین متجاهر از عزم ویژه نیروی انتظامی در مبارزه با سوداگران مرگ خبر داد و بیان کرد: اعم مطالبات مردم از مسئولان بخصوص نیروی انتظامی برخورد قاطع با خرده فروشان و جمع آوری معتادین متجاهر است و باید در این زمینه حرکات جدی تری انجام گیرد.

کد خبر 4934067

منبع: مهر

کلیدواژه: مواد مخدر کشف مواد مخدر نیروی انتظامی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا روز جهانی قدس قزوین نماز عید سعید فطر روابط عمومی راهپیمایی روز قدس بیرجند مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری مازندران با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه‌های استان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با انجام طرح‌های عملیاتی و هدفمند در فروردین ماه امسال موفق به دستگیری ۲۹۷ خرده فروش مواد مخدر شدند.

او با اشاره به افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، افزود: در این مدت با تلاش همکارانم در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها بیش از ۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان از این افرادکشف و ضبط شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه از آغاز سال جاری تا کنون شاهد افزایش ۳۸ درصدی دستگیری معتاد متجاهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، گفت:. شهروندان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محلات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه سوداگران مرگ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز