Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سفیر پیشین ایران در جمهوری آذربایجان با بیان اینکه امروز مقبولیت آمریکا در جهان به شدت کاهش پیدا کرده است، گفت: آمریکا به دنبال این است که تمام دیدگاه‌های خود را در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی به دیگران دیکته کنند، اما دنیا دیگر این را نمی‌پذیرد. تاریخ انتشار: 09:52 - 06 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۶۱۴

محسن پاک‌آیین در گفت‌وگو با میزان، بیان کرد: آمریکا سال‌هاست که از ابرقدرت بودن فاصله گرفته و مسیر افول خود را طی می‌کند و نه تنها ایرانی‌ها و انقلابی‌ها بلکه کارشناسان خبره جهان هم در رابطه با افول امریکا اتفاق‌نظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر پیشین ایران در جمهوری آذربایجان با بیان اینکه امروز مقبولیت آمریکا در جهان به شدت کاهش پیدا کرده است بیان کرد: میزان تنفر مردم و مقامات جهان از آمریکا و سیاست‌های او رو به تزاید است و علت آن در سیاست‌های یک‌جانبه‌گرایانه و نگاه از بالا به پایین استکبار به ملت‌ها و کشور‌های دیگر جهان است.

وی گفت: آمریکا به دنبال این است که تمام دیدگاه‌های خود را در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی به دیگران دیکته کنند، اما دنیا دیگر این را نمی‌پذیرد و برای اینکه بتواند نظر خود را تحمیل کند به اقدامات خلاف موازین حقوق بشری دست می‌زند که مقبولیت او را در جهان به شدت خدشه‌دار کرده است.

بیشـتر بخوانید: ترامپ با زیاده‌خواهی به دنبال تحمیل سیاست‌های آمریکا در منطقه است

پاک‌آیین افزود: جنایات امریکا بعد از لشکرکشی به عراق، اشغال افغانستان در این کشور، جنایات یمن، حمایت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی و رژیم جنایتکار سعودی، نقض حقوق بشر در داخل کشور آمریکا علیه مهاجرین و رنگین پوستان و مواضع خلاف حقوق بشری ترامپ و پمپئو تاثیر بسیار جدی در کاهش مقبولیت امریکا گذاشته و افول این کشور را تسریع کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محسن پاک آیین حقوق بشر محسن پاک آیین جهان به شدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در آستانه سفر «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران، با همتای ایرانی خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، «میخائیل اولیانوف» در پیامی در شبکه احتماعی ایکس از دیدار با «محسن نذیری اصل» نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین‌المللی در وین، در آستانه سفر برنامه‌ریزی شده مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران خبر داد.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس هفته آینده در سفری به تهران ضمن دیدار با مقامات ایرانی در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان شرکت می‌کند. 

سی‌امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ از هفدهم تا نوزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در اصفهان با حضور مهمانانی از اقصی نقاط جهان برگزار خواهد شد.

او قرار است در روز نخست این کنفرانس در ضیافت شام به میزبانی «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی ایران شرکت کند.

گروسی همچنین روز سه‌شنبه و در یک کنفرانس خبری به سوالات رسانه‌ها پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از تشدید فشارهای لابی اسرائیل علیه موسویان/ مقاله تند جروزالم‌پست علیه دیپلمات پیشین ایرانی
  • اطلاعاتی جالب درباره جفت‌گیری عجیب‌ترین موجود جهان!
  • پیش‌بینی تورم جهانی بین سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۶
  • آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • آشکار شدن ماهیت واقعی دولتمردان آمریکا در برخورد خشن با جنبش اعتراضی دانشجویان
  • نماینده شیراز: طبل رسوایی غرب و غربگرا‌ها با هم به صدا در آمده است
  • شکست نفت در فرار از بزرگترین کاهش هفتگی ۳ ماه گذشته
  • دانشگاه راتگرز نیوجرسی علیه اسرائیل بیانیه صادر می‌کند
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری