Web Analytics Made Easy - Statcounter

کبری رفیعی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور پرداخت و گفت: استان‌های مرکزی، قم، اصفهان، فارس و سمنان، البرز و قزوین از ساعات بعدازظهر امروز  با بارش‌های پراکنده را روبه‌رو می‌شوند که این وضعیت تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: روز پنج شنبه علاوه بر رگبارهای پراکنده‌ای که در دامنه شرقی زاگرس و استان مازندران شاهد خواهیم بود، در شمال آذربایجان غربی و شرقی هم با بارش باران روبه‌رو می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی تصریح کرد: در روز جمعه در شمال و غرب کشور، دامنه‌های زاگرس مرکزی، سواحل خرز و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین و زنجان شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: پدیده غالب در شرق کشور در برخی ساعات وزش شدید باد خواهد بود که در برخی نقاط با ایجاد گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا همراه است که منجر به کاهش دید می‌شود.

رفیعی خاطرنشان کرد: هوای تهران امروز صاف تا کمی ابری است که در ساعات بعدازظهر با افزایش باد همراه است و در ساعات پایانی شب هم با احتمال بارش‌های پراکنده نیز روبه‌رو می‌شویم.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود حداکثر دما در تهران امروز به ۳۶ درجه سانتیگراد و حداقل دما به ۲۷ درجه سانتیگراد برسد که در طول هفته با افزایش نسبی دما همراه خواهیم بود.

۴۷۲۳۷

کد خبر 1392158

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به گذر امواج ضعیف و ناپایدار همراه افزایش ابر، گاهی وزش تندباد موقتی و بارش پراکنده طی امروز و فعالیت سامانه بارشی از اواسط هفته آینده بر روی استان خبر داد.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج ضعیف و ناپایدار طی امروز و روز شنبه هشتم اردیبهشت از مناطق مستعد و ارتفاعات در نیمه شرقی و جنوبی استان است.

وی افزود: بر این اساس شرایط جوی در بیشتر مناطق به صورت افزایش ابر، گاهی وزش تندباد موقتی و در نواحی مستعد بارش پراکنده رگباری مورد انتظار است، طی روزهای یکشنبه تا بعدازظهر وقت سه‌شنبه جو پایدار حاکم خواهد بود.

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: از بعدازظهر روز سه‌شنبه تا پایان هفته سامانه فعال بارشی بر روی استان از سمت غرب و جنوب فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دما بیشینه طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا سه درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۵ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به ۱۱ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

امینی خاطرنشان کرد: بادرود با دمای ۲۹ درجه سانتی‌گراد و شاهین‌شهر و میمه با دمای یک درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 748090

دیگر خبرها

  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت/ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود
  • وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت؛ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود
  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ کدام استان‌ها بارانی میشوند؟
  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور