Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@04:30:25 GMT

سفرهای مرگبار در تعطیلات عید فطر

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۱۲۱۶

سفرهای مرگبار در تعطیلات عید فطر

روزنامه ایران در ادامه نوشت: در تعطیلات عید فطر در ۱۲ استان کشور، ۲۰ تصادف رخ داد که در مجموع ۱۰۴ نفر مصدوم و ۱۶ نفر فوت شدند.

تصادف با الاغ

در یکی از این حوادث که ساعت ۰۲:۳۴ بامداد دوشنبه رخ داد یک خودرو سواری کیا سورنتو بر اثر برخورد با الاغ منحرف شد و با پژو ۴۰۵ تصادف کرد. سرهنگ مهدی نیکبخت، رئیس پلیس راه هرمزگان درباره جزئیات حادثه گفت: این تصادف باعث واژگونی خودرو ۴۰۵ و آتش گرفتن خودرو شد که سه کودک در محل سوختند و دو زن نیز مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش گرفتن دو خودرو

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور نیز درباره حادثه دیگری گفت: بامداد یکشنبه در اتوبان امیرکبیر مسیر نطنز به کاشان و در ۲۰ کیلومتری کاشان سانحه دیگری رخ داد که دو خودرو پژو ۴۰۵ و پرشیا با هم تصادف کردند این حادثه منجر به سوختن هردو خودرو، جان‌باختن ۶ نفر از سرنشینان خودرو پژو ۴۰۵ و دو سرنشین پژو پرشیا شد.

سانحه رانندگی در میانه

تصادف خودرو ال۹۰ با پراید در جاده قره آغاج میانه جان دو نفررا گرفت. دراین سانحه که ظهر روز دوشنبه در ۳۰ کیلومتری قره آغاج، رخ داد تیم‌های اورژانس از پایگاه‌های شیویار، قره آغاج و بارگاه بلافاصله به محل تصادف اعزام شدند و بررسی اولیه مصدومان، نشان داد که ۲ سرنشین پراید در دم فوت کردند و ۵ مصدوم این سانحه پس از رهاسازی به بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) قره آغاج انتقال پیدا کردند.

منبع: الف

کلیدواژه: قره آغاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره

ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر ۴ نفر فوت شدند.

در این تصادف که هردو خودرو از روبرو باهم برخورد نمودند، خودروی پژو ۴۰۵ که از تاکسی‌های بین شهری بوده دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر ۴ سرنشین گرفتار آن دچار سوختگی شده و فوت می‌گردند.

راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که بصورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی مداوا می‌شود

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است