Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، «نادر مطلق ثناگو» گفت: وقفه ایجاد شده در پرواز‌های مسافری پیام به دلایل محدودیت‌های پروازی در شرایط کرونا بوده است که از اواسط خردادماه و در صورت عادی شدن شرایط، پرواز‌های مسافری فرودگاه پیام از سرگرفته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذار خارجی، کیش، مشهد و اهواز از مقصد‌های پروازی فرودگاه بین‌المللی پیام خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: با توسعه پرواز‌های مسافری در استان البرز کسب و کار مشاغل مرتبط با این حوزه رونق خواهد گرفت، بنابراین نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان برای تحقق این مهم باید برنامه‌ریزی داشته باشند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام با اشاره به اینکه بستر و زیرساخت‌های لازم با راه‌اندازی ترمینال مسافری و اخذ مجوز‌های لازم و کسب استاندارد‌های مورد نیاز فراهم شده، اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک شاهد توسعه پرواز‌های مسافری فرودگاه پیام هستیم به نحوی که سایر استان‌های هم جوار نیز بیش از پیش از این امکان فراهم شده بهره‌مند شوند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر فرودگاه پیام پرواز مسافربری پیام پرواز های مسافری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برنامه پرواز‌های پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان