Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@17:04:38 GMT

قتل مشکوک جوان ۳۲ ساله در گلخانه

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۱۲۹۵

بوشهر فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل جوان ۳۲ ساله در شهرستان دشتستان خبر داد. ناطقان: سردار خلیل واعظی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در ساعت ۱۵ روز جمعه دوم خرداد سال جاری، فردی مشکوک در شهر وحدتیه اطراف منزل فردی که بعدا مشخص شد ساعاتی قبل به قتل رسیده است مشاهده شده و اهل منزل به تصور این که احتمالا این فرد سارق است از مردم استمدادخواهی می کنند، که با کمک به موقع مردم و تماس با ۱۱۰ فرد مشکوک توسط جوانان محل دستگیر و با حضور مامورین، فرد دستگیر و به کلانتری محل انتقال داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد که صاحب منزل ناپدید شده و در محل کار خود نیز حضور ندارد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای پیدا کردن جوان ناپدید شده و یا دستیابی به هرگونه سرنخ و یا آثار و علائم جرم احتمالی در گلخانه محل کار و همچنین زمین های اطراف آن آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: در جستجوهای صورت گرفته و انجام معاینه محل توسط پلیس، متاسفانه جسد خون آلود این جوان که توسط قاتل با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و توسط وی در زیر وسایل داخل گلخانه مخفی شده بود کشف می شود.

سردار واعظی با بیان این که در تحقیقات صورت گرفته توسط کارآکاهان، قاتل که جوانی ۲۳ ساله و غیر بومی بوده ابتدا همه چیز را انکار کرده تا این که با انجام بازجویی های فنی و دستیابی به آثار و علائم جنایت، ناچار زبان به اعتراف گشوده و گفت: عصر روز پنج شنبه با اتوبوس راهی شهر برازجان شده و روز جمعه با برنامه ریزی قبلی مقتول را به بهانه اجاره گلخانه به محل قتل کشانده و چون از قصد من آگاه نبود او را غافلگیر و با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و جسدش را مخفی کردم.

به گزارش پلیس بوشهر، وی تصریح کرد: مقتول بدون هیچ شناختی به قاتل اعتماد کرده و با او برای انجام قرارداد عازم محل قتل شد و قاتل از این اعتماد سوءاستفاده کرد و نتیجه آن این حادثه تلخ می شود.
منبع: ایسنا برچسب ها: قتل ، مشکوک ، ناطقان ، گلخانه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قتل مشکوک ناطقان گلخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: قاتل فراری در شهرستان مهرستان پس از یک ماه زندگی مخفیانه توسط کاراگاهان پلیس دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علیرضا دلیری روز شنبه اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در فروردین ماه امسال مبنی بر قتل جوانی در یکی از محلات شهرستان مهرستان، بلافاصله تیم مجرب از ماموران پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که مقتول توسط سلاح سرد مورد اصابت قرار گرفته و فوت کرده و قاتل یا قاتلان متواری شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پس از اقدامات تخصصی با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس، هویت متهم شناسایی و قاتل پس از یک ماه زندگی مخفیانه در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محلات شهرستان‌ مهرستان با آلت قتاله به کاربرده شده دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • شناسایی ۳ هزار و ۸۴۲ تارنمای مشکوک در کشور
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله (+عکس)