Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@12:39:44 GMT

امدادرسانی به۲۱حادثه در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۱۸۵۷

امدادرسانی به۲۱حادثه در استان سمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر استان سمنان در عید فطر به ۲۱ حادثه امدادرسانی کرده است، ابراز داشت: از این تعداد بیشترین حادثه با هشت مورد به حوادث جاده‌ای، پنج مورد امدادرسانی کوهستان، پنج مورد خدمات حضوری، دو مورد غرق‌شدگی و یک مورد خدمات مناسبتی را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مجموع کل حادثه دیدگان را ۸۲۲ نفر و مجموع آسیب دیدگان را ۸۱۷ نفر اعلام کرد و افزود: در مجموع این حوادث پنج نفر نجات یافتند که به‌صورت سرپایی درمان یا راهی بیمارستان‌ها شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سمنان بابیان اینکه دو نفر در ارتفاعات فرعی ارتفاعات روستای مومن‌آباد دامغان و منطقه سیاه رودبار-روستا کلیم فولاد محله مفقود شدند، ابراز داشت: ساعت ۱۹:۳۰ روز گذشته مفقودی فردی در کیلومتر ۳۵ محور دامغان به شاهرود فرعی ارتفاعات روستای مؤمن آباد به پایگاه هلال‌احمر نعیم‌آباد گزارش شد که با حضور نیرو‌های امداد و نجات هلال‌احمر عملیات ساعت ۲۳:۵۲ پایان یافت که حال این فرد خوب است.

محمدخانی در ادامه تصریح کرد: دیگر مفقودی در کیلومتر ۳۵ محور شهمیرزاد به فولاد محله منطقه سیاه رودبار-روستا کلیم ساعت ۱۷:۲۵ روز گذشته به وقوع پیوست که با حضور چهار نفر از عوامل پایگاه کوهستان شهمیرزاد عملیات ساعت ۰۲:۳۰ بامداد با نجات فرد خاتمه یافت.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلات عید فطر امداد رسانی هلال احمر حوادث جاده ای هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه پنج شنبه در نشست با مدیرعامل و شورای معاونین هلال احمر استان سمنان به میزبانی این جمعیت ضمن بیان اینکه اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان با رشد چشمگیر همراه بود، ابراز داشت: از این اعتبارات برای رفع کمبودها و دغدغه‌های استان استفاده خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه هلال احمر یکی از مواردی که باید از اعتبارات سفر بهره مند باشد، افزود: توجه به زیرساخت و تجهیز امکانات اولیه پایگاه‌های امداد و نجات موارد مهمی که نفع عمومی را در پی دارد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه تکمیل و تجهیز امکانات هلال احمر استان در دستور کار است، ابراز داشت: اقدامات، امداد رسانی و ارائه خدمات بر پایه به روز شدن امکانات نیروهای امدادی است.

هاشمی از حضور بسیار پررنگ و ارزنده مجموعه جمعیت هلال احمر استان در ایام تعطیلات نوروز تقدیر کرد و افزود: امدادگران و نجات گران استان با کمترین امکانات بهترین و بیشترین خدمات را به مسافران و زائران ارائه کردند و این شایسته قدردانی است.

وی حضور به موقع امدادگران در سوانح و حوادث، برای آسیب دیدگان و مصدومان تسکین دهنده و آرامش بخش خواند و بیان کرد: خدمت رسانی، افزایش امید، اعتماد آفرینی و مراقب از جان مردم اقدام مهم از سوی امدادگران و نجات گران است.

کد خبر 6088755

دیگر خبرها

  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر