Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@15:51:59 GMT

آتش‌سوزی انبار پارچه در خیابان مولوی

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۲۰۵۶

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: یک مورد حادثه آتش‌سوزی در ساعت ۹:۱۰ صبح امروز در محدوده جنوبی بازار تهران در خیابان مولوی ایستگاه سعادت به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان شش طبقه بود که بیشتر کاربری انباری داشت و به محلی برای نگهداری پارچه تبدیل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طبقه ششم این ساختمان که ۱۲۰ متر وسعت داشت، تمامی اتاق‌ها تبدیل به محلی برای انبار پارچه شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: در این طبقه حجم بسیار زیادی پارچه نگهداری می‌شد به گونه‌ای که اصلا راهی برای عبور از این پارچه‌ها نبود. در قسمت انتهایی این واحد یک اتاق ۱۸ متری کاملا شعله‌ور قرار داشت، اما هیچگونه دسترسی به این اتاق نبود. آتش‌نشانان مجبور شدند از روی حجم زیادی از پارچه‌ها و حدفاصل طاقه‌های پارچه و سقف عبور کنند.

ملکی تصریح کرد: بخشی از آتش به بخش‌های بیرونی سرایت کرده بود. حدودا یک سوم این واحد دچار حریق شده بود. با توجه به اینکه دسترسی به کانون آتش بسیار سخت بود، اما آتش‌نشانان به سرعت آتش را اطفاء کرده و توانستند از گسترش بیشتر آن جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: با توجه به حجم بسیار زیاد پارچه نیروهای آتش‌نشانی درحال خارج کردن پارچه‌های سوخته و لکه‌گیری هستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سید جلال ماکی شامگاه پنجشنبه گفت: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه در جنوب تهران دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در یک محوطه‌ای چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت، که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

وی گفت: این آتش سوزی در مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر رخ داد، که با توجه به گستردگی حادثه مأموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی اضافه کرد: بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود و صدای چندین انفجارشنیده شده احتمالاً به دلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج بوده است.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟