Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده منتخب مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس و هیئت رئیسه مجلس باید عصاره نیروهای انقلابی و ولایی باشند، گفت: هیئت رئیسه مجلس باید اهل تحلیل، مشورت پذیری و تعامل هدفمند با همه نمایندگان باشند.

معین الدین سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: رئیس مجلس باید عصاره نیروهای انقلابی و ولایی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده منتخب مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس و هیئت رئیسه مجلس باید برنامه‌ای مدون برای مدیریت انقلابی کلان داشته باشند، اهل تحلیل، مشورت پذیری و تعامل هدفمند با همه نمایندگان باشد.

وی ادامه داد: مواضع انقلابی داشته باشد و در واقع منویات مقام معظم رهبری را پیگیری و انتظاری که از مجلس دارند را برآورده کرده و سعه صدر بالا داشته باشند.

سعیدی بیان کرد: نمایندگان مجلس عصاره ملت هستند، متاسفانه این چند سال آنگونه که باید نمایندگان به رسالت خود عمل نکرده اند و مجلس از جایگاه خود فاصله گرفته است، وظیفه رئیس مجلس، هیئت رئیسه و تک تک نمایندگان است که متناسب با چشم اندازی که مقام معظم رهبری از مجلس دارند، عمل کنند.

نماینده منتخب مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی افزود: اولویت‌ها متناسب با شرایط فعلی کشور باشد، اولویت همه ما بحث بهبود معیشت مردم است فرصت‌ها و تهدیدهای نظام بین‌الملل را هم بشناسد و به گونه ای عمل کند در این مجلس که اولین مجلس در گام دوم انقلاب است که الگو باشند.

وی گفت: اینکه رئیس مجلس با رای بالا انتخاب شود از منظر داخلی و خارجی بسیار مهم است، رئیس مجلس سخنگوی مجلس است و شان فرا مجلس را ندارد اما بیانگر وضع مجلس در کلان است و هر چه با رای بالا انتخاب شود وجاهت بهتری دارد.

انتهای پیام/3139

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس چابهار مقام معظم رهبری هیئت رئیسه مجلس رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین

رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا اعزام نیروهای این کشور به اوکراین را در صورت شکست کی‌یف در جنگ رد نکرد.

به گزارش ایسنا، «حکیم جفریز» رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی.بی.اس گفت: «ما نمی‌توانیم اجازه دهیم اوکراین سقوط کند، زیرا اگر سقوط کند، این احتمال وجود دارد که آمریکا مجبور شود وارد درگیری شود و این ورود، نه صرفا با پول بلکه با حضور سربازان ما انجام می‌گیرد.»

این مقام آمریکایی همچنین خاطرنشان کرد که یک جناح طرفدار روسیه در حزب جمهوری خواه در حال افزایش است و او آن را به تاخیر در تصویب بودجه مازاد برای نیازهای نظامی کی‌یف متهم کرد.

به گفته جفریز، این جناح نمی‌خواهد از اوکراین حمایت کند و معتقد نیست که روسیه دشمن ایالات متحده است. این جناح توسط «مارجوری تیلور گرین»، عضو مجلس نمایندگان رهبری می‌شود.

واشنگتن بارها گفته که آمریکا مایل به اعزام و استقرار نیروهایش در اوکراین نیست.

در این میان، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه ۲۶ فوریه سال جاری میلادی اعلام کرد بود که مساله احتمال استقرار نیروهای غربی در اوکراین در نشستی در پاریس که با حضور نمایندگانی از ۲۰ کشور غربی برگزار شد، مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته ماکرون، شرکت کنندگان درباره این مساله به اجماع نظر نرسیدند اما چنین سناریویی را نمی‌شود برای آینده کلا منتفی دانست.

پس از این نشست، نمایندگان بیشتر کشورهای شرکت کننده گفتند برنامه‌ای برای اعزام نیرو به کی‌یف ندارند.

همچنین «سرگئی ناریشکین»، مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه ۱۹ مارس گفته بود که فرانسه آماده اعزام یک گروه نظامی به اوکراین است که ۲۰۰۰ نیرو دارد.

براساس گزارش‌ها، فرانسه اولین گروه از نیروهای خود را به طور رسمی به اوکراین اعزام کرد. آنها در حمایت از تیپ مکانیزه ۵۴ مستقل اوکراین در «اسلاویانسک» مستقر شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اهداف پشت پرده رقیب تراشی برای قالیباف! / اصلاح‌طلبان: در مجلس دوازدهم اقلیت نه نیروی سوم هستیم!
  • تداوم افشاگری‌ها علیه قالیباف/ بیگی: جماعتی از سازمان میادین میوه و تره‌بار، تاکسیرانی، بهشت‌زهرا، اتوبوسرانی و... وارد مجلس شده‌ و پست گرفتند
  • به رییس سازمان خصوصی‌سازی گفتم جزء فرهیخته‌ترین‌ها هستی بین افرادی که از کشتارگاه، بهشت‌زهرا و... آمده‌اند
  • سلیمی نماینده مجلس: بعضی از نمایندگان کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته‌اند
  • عضو هیات رئیسه : بعضی از نمایندگان کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته‌اند
  • اعتراف دیرهنگام یک نماینده مجلس: برخی نمایندگان نه یکی بلکه چندتا شاسی‌بلند گرفته‌اند
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین