Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@03:37:03 GMT

بازگشایی حرم شاهچراغ(ع)

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۲۵۱۹

بازگشایی حرم شاهچراغ(ع)

ایسنا/فارس طی مراسمی با حضور علما، روحانیون، مسئولان و مردم، درهای صحن اصلی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) بعد از حدود 2 ماه، بر روی زائران و مجاوران حرم سوم اهل بیت(ع)، گشوده شد.

صبح سه‌شنبه 6 خرداد، با برگزاری مراسم شکرانه، حرم مطهر احمد بن موسی(ع) با حضور معاونین، خادمان و عاشقان اهل بیت(ع) تولیت و خادمان این آستان مقدس بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، حرم مطهر احمدبن موسی(ع) از ۲۲ اسفند سال گذشته با درخواست تولیت این آستان مقدس و تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا بسته شده‌ بود.

با توجه به ستاد ملی مبارزه با کرونا و اعلام رئیس جمهور درباره بازگشایی اماکن مذهبی، تولیت‌های آستان مقدس کشورمان از جمله حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) نسبت به بازگشایی این اماکن مقدس بیانیه مشترکی صادر کردند که در آن زمان بازگشایی ۵ خردادماه اعلام شده است.

همزمان با بازگشایی صحن احمدی آستان شاهچراغ(ع)، حرم مطهر علی‌بن حمزه(ع) نیز بازگشایی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری بازگشایی ستاد ملی کرونا شاهچراغ ع حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش روسیه برای افتتاح کنسولگری در بنغازی

الکساندر کینشچاک، رئیس بخش سیاست خاورمیانه و شمال آفریقا در وزارت خارجه روسیه به ریانووستی گفت که روسیه و لیبی در زمینه بازگشایی کنسولگری روسیه در بنغازی با یکدیگر همکاری می‌کنند.

پروسه توافق با طرف لیبیایی برای ایجاد یک نمایندگی جدید کنسولی روسیه در شرق این کشور هنوز تکمیل نشده است. او توضیح داد که در واقعیت‌های فعلی این امر بسیار دشوار است.

روسیه اخیراً سفارت خود را در طرابلس بازگشایی کرد، سفارتی که قبلاً با شروع جنگ داخلی در لیبی در سال ۲۰۱۴ بسته شده بود. روسیه حضور نظامی در لیبی دارد و از ارتش ملی لیبی (LNA) مستقر در طبرق به رهبری مارشال خلیفه حفتر حمایت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) برگزار می‌شود
  • رونمایی از سند راهبردی شیراز همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ (ع)
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ کرامت است
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ی کرامت است
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • نظر فنی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برچیدن سازه سردر صحن شرقی است
  • سند راهبردی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • تلاش روسیه برای افتتاح کنسولگری در بنغازی
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند