Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: «در اردیبهشت‌ماه ۳۴ منزل مسکونی در شهر کرمان دچار حریق شدند».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا میرزایی افزود: «۸۷ مورد عملیات اطفاء حریق و ۲۸۲ مورد عملیات امداد و نجات به دلیل بی‌احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی در اردیبهشت‌ماه در شهر کرمان رخ داده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «طی این مدت در مجموع ۸۷ مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده است که از این تعداد بیشترین آن‌ها مربوط به منازل مسکونی با ۳۴ مورد، ۲۱ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ۱۵ مورد مربوط به وسایل نقلیه، هشت مورد مربوط به مراکز تجاری، هشت مورد مربوط به جنگل و درختان و یک مورد مربوط به مراکز صنعتی بوده است».

میرزایی همچنین از انجام ۲۸۲ مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده خبر داد و گفت: «بیشترین آمار حوادث امداد و نجات در اردیبهشت ماه با ۱۱۴ مورد مربوط به زنده‌گیری مارهای سمی و خطرناک بوده است».

وی ادامه داد: «۶۱ مورد عملیات امداد و نجات مربوط به زنده‌گیری حیوانات خطرناک، ۳۱ مورد چیدن حلقه و قفل، ۱۴ مورد امداد آسانسور، سه مورد امداد تصادفات خودرویی، شش مورد امداد و نجات از کوه و بلندی و دو مورد امدا و نجات سقوط در چاه و مابقی آن‌ها مربوط به سایر موارد بوده است».

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان اظهار کرد: «در مجموع این عملیات‌ها ۸۸ نفر از شهروندان نجات یافتند و متاسفانه ۲۱ نفر مجروح شدند».

وی خاطرنشان کرد: «۵۶ مورد بازدید و ۱۱۰ مورد مشاوره‌ی ایمنی بنا به درخواست شهروندان در اردیبهشت‌ماه ارائه شده است».

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رضا میرزایی اردیبهشت ماه مورد مربوط امداد و نجات مورد عملیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان

 ابراهیم بابایی گفت: این حادثه صبح امروز ١٠ اردیبهشت ماه با تماس شهروندان در بلوار آزادگان به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گزارش شد که بدون درنگ آتش نشانان از ایستگاه شماره ۴ در کمتر از ٢ دقیقه در محل حادثه حضور یافتند.

وی که در محل این حادثه حضور داشت افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه با آتش سوزی گسترده و حجم بسیار زیاد دود در منزل روبه رو شدند و با توجه به محبوس شدن یک مرد حدودأ ۴٠ ساله که در منزل تنها بوده است و به دلیل بیماری زمینه‌ای دچار تشنج شده بود، بلافاصله با عملیات جستجو و نجات از دل شعله‌های آتش نجات یافت.

وی گفت:آتش نشانان با اطفاء حریق و تحویل مصدوم به عوامل اورژانس، به عملیات خود پایان دادند.

بابایی خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان علت یابی که در محل حادثه حضور داشتند در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان