Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد خمیس آبادی رئیس سازمان لیگ برتر ووشو در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت دیدار‌های باقی مانده لیگ ووشو اظهار کرد: مسابقات نیمه نهایی و فینال  لیگ برتر بزرگسالان در بخش آقایان و بانوان، رقابت‌های جوانان و همچنین لیگ دسته یک در بخش مردان باقی مانده است که هر زمان مجوز صادر شود بازی‌های باقی مانده را برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم ما می‌توانیم لیگ ووشو را در تیر ماه  به پایان برسانیم.  

او درباره احتمال لغو لیگ ووشو، گفت: ما برنامه‌ای برای لغو بازی‌های باقی مانده ووشو نداریم و به طور حتم مسابقات را برگزار می‌کنیم. ما برای فصل بعد از مهر یا آبان ماه برنامه ریزی می‌کنیم و اگر مسابقات لیگ امسال در تیرماه برگزار شود تداخلی به وجود نمی‌آید و ۲ - ۳ ماه فرصت برای برگزاری لیگ بعدی داریم.  

همه ملی پوشان در ترکیب تیم های ووشو حضور دارند 

خمیس آبادی درباره استقبال اندک ووشوکاران از حضور در لیگ ووشو به علت مبلغ پایین قرارداد‌ها بیان کرد: این موضوع صحت ندارد. مبلغ قرارداد‌ها در لیگ ووشو  بالا است و  ورزشکاران هم سطح ورزش‌های انفرادی و رزمی  پول می‌گیرند. لیگ ووشو با حضور ۸ تیم برگزار می‌شود و تیم‌های خوبی همانند دانشگاه آزاد، پارس جنوبی جم و مقاومت در این لیگ حضور دارند. علاوه بر این همه ملی پوشان در ترکیب تیم‌های ووشو حضور دارند. 

رئیس سازمان لیگ ووشو درباره اینکه با تیم‌ها ارتباط دارد، گفت: با مسئولان تیم‌های ووشو در ارتباط هستم و آن‌ها به صورت تیمی تمرین نمی‌کنند. ووشوکاران تمرینات انفرادی در خانه انجام می‌دهند.  

او درباره اینکه لیگ ووشو را همانند تای چی نمی‌شود به صورت آنلاین برگزار کرد، گفت: ورزش تای چی به صورت فرم است و به صورت انفرادی انجام می‌شود، اما ووشو به صورت مبارزه‌ای است و ورزشکاران باید در زمین مسابقه با یکدیگر رقابت کنند و امکان برگزاری مسابقات آنلاین وجود ندارد.  

سالن برگزاری لیگ ووشو کوچک است

خمیس آبادی درباره گلایه ووشو کاران به محل مسابقات گفت: سالن برگزاری مسابقات لیگ ووشو کوچک است و مشکلاتی در این باره داریم که امیدوارم با حمایت مسئولان این مسائل برطرف شود.  

رئیس سازمان لیگ ووشو درباره اقدامات صورت گرفته برای باشگاه‌ها بیان کرد: ما ارتباط خوبی با تیم‌های ووشو داریم و برنامه ریزی مسابقات را با مشورت آن‌ها انجام می‌دهیم و حمایت‌های لازم برای ورود ووشو کاران به تیم ملی صورت می‌گیرد.  

او درباره عملکرد لیگ ووشو اظهار کرد: به نظرم لیگ امسال تا قبل از شیوع ویروس کرونا خوب پیش رفت، اما فاصله به وجود آمده به تیم‌های ووشو لطمه زد. امیدوارم این ویروس هر چه سریعتر ریشه کن شود تا ما بتوانیم مسابقات را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اوجاقی: برای برگزاری اردو‌های ووشو منتظر تصمیم ستاد کرونا هستیم

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون ووشو لیگ برتر ووشو تیم ملی ووشو تیم های ووشو باقی مانده لیگ ووشو تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز(۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است.


در روز نخست این پیکارهای زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در‌ فرم گوئن‌شو موفق شد با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد و نخستین مدال کاروان ووشو کشورمان را به ارمغان بیاورد.

در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیازهای ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.
تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو ( ۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است.
در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور دارند.

دیگر خبرها

  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • آیا «دخل و تصرف در مشاعات ساختمان» جایز است؟
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین