Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر افتخاری روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی انتشار مطلبی مبنی بر کشف و ضبط یک محموله برنج تنظیم بازار هیچگونه ارتباطی به شهرستان دیلم ندارد و مربوط به شهرستان کازرون استان فارس است که توسط یک مغازه دار فروش شده بود.

دبیر ستاد تنظیم بازار دیلم اظهارداشت: این محموله از یک وسیله نقلیه در ایستگاه بازرسی شهید موسوی دیلم در هنگام خروج از شهرستان توقیف  و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: محموله کشف شده شامل ۱۲۰ عدد کیسه ۱۰ کیلوگرمی برنج است که همراه با خودرو ضبط شدهاست.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دیلم بیان کرد: سهمیه برنج تنظیم بازار شهرستان در چندین نوبت بین جامعه هدف توزیع شده‌است.

شهرستان دیلم در ۲۱۰ کیلومتری شمال استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها برنج بندردیلم کالای قاچاق ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برنج بندردیلم کالای قاچاق ستاد تنظیم بازار برنج بندردیلم کالای قاچاق ستاد تنظیم بازار تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ فارسی گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران نیروی انتظامی مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری فوتون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۷۵ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بود را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه کارشناسان امر ارزش تقریبی این محموله را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق از شهروندان خواست موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان