Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@05:38:12 GMT

تحریم پلیس، حمایت از مجرمان بین‌المللی است

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۳۶۵۴

تحریم پلیس، حمایت از مجرمان بین‌المللی است

حجت‌الاسلام حسینی کیا تحریم پلیس را حمایت از مجرمان بین‌المللی دانست و گفت: این تحریم ها نشان از اقتدار بالای نیروی انتظامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد  با انتقاد از تحریم نیروی انتظامی ایران از سوی آمریکا اظهار داشت: تمام دنیا برای پلیس احترام قائلند، زیرا پلیس امنیت شهروندان را تامین می‌کند، اما با این وجود آمریکا، پلیس ایران را تحریم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پشت پرده این تحریم آن است که راه ترانزیت مواد مخدر هموار شود، در واقع اگر پلیس تحریم باشد نمی تواند تجهیزات بخرد، تبادل مالی داشته باشد و نمی‌تواند با دیگر کشورها ارتباطات اینترپل را پیگیری کند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تصریح کرد: تحریم پلیس نوعی حمایت از مجرمان بین المللی است و آمریکا می‌خواهد به شهروندان ایرانی بگوید که پلیسی که امنیت شما را تامین می کند را تحریم می‌کنیم تا در جامعه جانیان و قاتلان هر گونه که بخواهند رفتار کنند و این نوع حمایت از جانیان و قاتلان است.

حجت الاسلام حسینی کیا عنوان کرد: این موضوع حاکی از خصومت و کینه آمریکا با نیروهای جان بر کف نیروی انتظامی است که شهدای زیادی را در راه تامین امنیت مردم و مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است.

وی افزود: آمریکا دنبال آن است که پلیس مقتدر و جان بر کف را صحنه امنیت مردم حذف کند و عملا به دنبال  براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است که یک روز سپاه، یک روز ارتش، یک روز نیروهای مسلح و یک روز نیروی انتظامی را تحریم می‌کند.

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: این تحریم ها نشان از آن است که اقتدار نیروی انتظامی در حد بسیار بالایی است و البته آنها را مقاوم تر می کند و بهتر پی خواهند برد که راه آنها درست تر است.

وی افزود: در واقع این تحریم مهر تاییدی بر مسیر نیروی انتظامی است و نشان می‌دهد که دشمنان از عملکرد نیروی انتظامی عصبانی هستند.

 حجت الاسلام حسینی کیا تصریح کرد: تحریم نیروی انتظامی در راستای ناامنی جامعه و میدان دادن به افراد شرور است و حاوی این پیام است که برای حقوق شهروندی مردم ارزش قائل نیستند در حالی که پلیس مقتدر است و پایبند به احکام دین و انقلاب است.

وی افزود: مردم از این نیروهای جان بر کف حمایت می کنند تا از این تحریم ها عبور کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حجت الاسلام حسینی کیا نیروی انتظامی یک روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کند.

این وزارتخانه تاکید کرد که فعالیت‌های دفاعی ایران را هدف قرار داده است.

رویترز همچنین گزارش داد: انگلیس اشخاص و نهادهای مربوط به بخش دفاعی ایران را تحریم می‌کند.

وزارت امور خارجه انگلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دو شخص و چهار شرکت مرتبط با شبکه تولید پهپاد در ایران را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

به نظر می‌رسد این تحریم‌های انگلیس و آمریکا نیز مانند تحریم‌های گذشته کشورهای غربی علیه کشورمان به بهانه حمایت از جریان‌های محور مقاومت در منطقه و عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی با استفاده از موشک‌ها و پهپادهای مختلف و همچنین در راستای حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088709

دیگر خبرها

  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی