Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این پرسش که چه راهکاری را پیشنهاد می‌کنید که بازیکنان برای حضور در ادامه رقابتهای لیگ برتر زودتر به شرایط مطلوب جسمانی برسند؟ گفت: نقش کادر فنی بخصوص مربی بدنساز بسیار تأثیرگذار است. به طور حتم، مجیدی و همکارانش تمرینات منظم و ویژه‌ای را برای آمادگی بازیکنان در نظر گرفته‌اند تا آنها هم به شرایط آرمانی رسیده و هم خدای ناکرده دچار مصدومیت نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها چون همه تیم‌ها می‌خواهند از زمان موجود که خیلی زیاد هم نیست، نهایت استفاده را ببرند، شاید به تمرینات پرفشار روی بیاورند که این مسئله می‌تواند مصدومیت‌ها را شدت ببخشد.

وی افزود: یکی از مواردی که می‌تواند از آسیب‌دیدگی بازیکنان جلوگیری کند، شرایط روحی و روانی بازیکنان است. به طور حتم کادر فنی باید روی این مسئله دقت و حساسیت زیادی داشته باشد. تمرینات بانشاط و شاداب همگی می‌تواند عاملی برای این باشد که بازیکنان از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار گرفته و با ذهنی آرام و به دور از استرس، تمرینات خود را انجام دهند بنابراین نقش مجیدی بسیار نسبت به گذشته پررنگ‌تر خواهد بود و او به همراه باتجربه‌های تیم می‌توانند جوی آرام را برای بازیکنان چه در تمرینات و چه در زمان مسابقه به وجود بیاورند.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: این مشکل برای همه تیم‌ها وجود دارد زیرا زمان کم باعث شده تا همه تیم‌ها بخواهند در این سه هفته به آمادگی کامل برسند بنابراین خطر مصدومیت‌ها بیشتر از گذشته شده است. به طور مثال، در هفته اولی که بوندسلیگا پس از تعطیلات شروع به کار کرد، بازیکنان زیادی از این لیگ دچار مصدومیت شدند و این می‌تواند یک تجربه برای کادر فنی تیم‌های لیگ برتری باشد تا مراقب سلامت بازیکنانشان باشند.

وی در مورد جام حذفی و اینکه استقلال می‌تواند یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی باشد، اظهار داشت: راه قهرمانی برای آبی‌پوشان هموار است. استقلال یکی از تیم‌های ایرانی است که بیشترین قهرمانی را در جام‌حذفی دارد بنابراین با یک برنامه‌ریزی صحیح و دقیق می‌توان تیم را روانه میدان کرد تا با دو پیروزی به یک قهرمانی دیگر در جام‌حذفی دست پیدا کند.

یوسفی در پایان در پاسخ به این پرسش که شانس کدام تیم برای قهرمانی در لیگ برتر بیشتر است؟ گفت: بر روی کاغذ، پرسپولیس با ۱۰ امتیاز اختلافی که دارد، از شانس بالایی برخوردار است اما فوتبال در مستطیل سبز به پایان می‌رسد و هیچ‌کس نمی‌تواند خود را از پیش قهرمان بداند بنابراین باید چند روزی صبر کنیم تا دوباره لیگ شروع شده و ببینیم در پایان فصل چه تیمی جام را بالای سر خواهد برد.

کد خبر 4932591

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن یوسفی هفته دوم لیگ نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی والیبال باشگاه پرسپولیس سردار آزمون وزارت ورزش و جوانان فوتسال لیگ برتر والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی فوتسال ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است

 سرمربی خارجی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان در هتل کوثر اصفهان گفت: چیزی که در ایران برایم بسیار جالب بود و تحسین می‌کنم این است که آنها به برخی جنبه‌های اخلاقی حساس هستند، به هر حال مخاطبانی هستند که فوتبال را دوست دارند و می‌بینند، وقتی یک بازی فوتبال را به نمایش می‌گذاریم، معرف فرهنگ و آموزش مردم شهر، منطقه و کشور است، اما مخاطبان در بعضی موارد سطح آموزش و فرهنگی که نشان داده می‌شود را دوست ندارند و این موارد به دور از اخلاقیات است.

 ژوزه مورایس افزود: هر نوع توهین به تماشاگران زن و مرد در ورزشگاه خلاف ارزش‌های انسانی است؛ باید همدیگر را درک کنیم، دوستی بالاترین نمود انسانیت است و توهین هیچ جای دنیا پذیرفته نیست.


او گفت: بازی با استقلال خوزستان بسیار حساس خواهد بود، مقابل تیمی که برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند، تلاش و انگیزه ۲ برابر خواهد کرد و اگر بخواهیم پیروز شویم باید تلاش بیشتری انجام دهیم

مورایس افزود:  ذهنیت بازیکنان آماده است، هر تیمی کیفیت و قدرت خود را دارد، بازی‌ها آسان نیست و باید به حریف احترام بگذاریم.

سرمربی سپاهان گفت: به کیفیت بازی خودمان نیز اعتقاد داریم، اما گاهی مواردی مانند بازی نفت آبادان رخ می‌دهد، باید بپذیریم و گذر کنیم، این فصل از یک زمانی به بعد اتفاقات غیرعادی شد و نتایج خیلی نزدیک بودند؛ به دلایل مختلف، استقلال خوزستان یکی از تیم‌های خوب است، برخی مواقع نتوانستیم کنترل کنیم و در مورد بازی با نساجی یا آلومینیوم اگر صحبت کنیم، می‌بینیم که لیگ آسان نیست.

در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت  در ورزشگاه نقش جهان اصفهانبه مصاف هم می روند.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم
  • تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد نوآوری در سازمان‌ها
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • رابطه سلامت روده و سلامت مغز
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است