Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@03:37:01 GMT

هوشمند سازی چهار راه‌های شهرضا

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۳۸۸۵

هوشمند سازی چهار راه‌های شهرضا

شهردار شهرضا گفت: هوشمندسازی بخشی از میادین و چهار راه‌های این شهر انجام شده و این طرح همچنان ادامه دارد.

حبیب قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به هزینه یک میلیارد و۷۰۰ میلیون ریالی اجرای طرح هوشمندسازی چهار راه شهرداری شهرضا، اظهار کرد: در راستای بروز رسانی، نوسازی و هوشمندسازی چهار راه‌های شهر بر اساس مصوبات شورای هماهنگی ترافیک شهرداری و شورای ترافیک شهرستان، در روزهای گذشته، تعویض و نصب پایه‌های جدید چراغ‌های راهنمایی هوشمند انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان به اینکه این طرح با هدف زیباسازی و اشاعه فرهنگ ترافیکی اجرا شده است، افزود: هوشمندسازی در میادین و چهار راه‌های شهر همچنان ادامه خواهد داشت.

شهردار شهرضا خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح، اداره برق منطقه‌ای شهرستان همکاری مناسبی با شهرداری داشت که موجب تسریع در انجام عملیات شد.
 

کد خبر 425520

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هوشمند سازي شهرها شهرضا ترافیک شهری چهار راه شهردار شهرضا شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق چهار راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار شهرداری منطقه چهار یزد به صاحبان منازل فرسوده

سید ابوالفضل کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار یزد گفت: علارغم تذکرات و اخطار‌های داده شده، با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضایی، منزل متروکه‌ای که فرسایش یافته بود، تخریب و رفع خطر شد.   وی ضمن تشکر از صبوری اهالی این محل، از شهروندان خواست تا باتوجه به مخاطرات آب و هوایی، خانه‌های خود را رها نکنند تا جان ساکنین و اهالی محله و عابرین پیاده به خطر نیوفتد.   او افزود: در غیر اینصورت با هماهنگی دستگاه قضا، نسبت به رفع خطر واحد مسکونی اقدام می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست
  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • به‌روزرسانی نقشه راه هوشمندسازی شهرداری اصفهان
  • هشدار شهرداری منطقه چهار یزد به صاحبان منازل فرسوده
  • صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند