Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی فرمانداری پلدختر با بیان اینکه ۲۲کیلومتر از جاده پلدختر به خرم‌آباد به دیوار حائل نیاز دارد گفت: این جاده از لحاظ تابلوهای راهنمایی و رانندگی اسفناک است که راهداری باید تابلو و علائم رانندگی برای این محور در نظر بگیرد. ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

نادیا امرایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر با بیان اینکه پل روستای بابازید توسط اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای لرستان و شرکت پیمانکار شرکت توسعه ساختمان در حال ساخت است گفت: سازه بتنی به طول 100متر از سمت روستای وره زرد به سازه فعلی اضافه می‌شود و در حال حاضر برای جلوگیری از قطع تردد محور پلدختر به غرب  واریانت در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:پل روستای بابازیدمحور ارتباطی غرب به جنوب است و قبل از بارندگی‌های شدید و تا آذر ماه امسال تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

45 کیلومتر از جاده پلدختر به خرم‌آباد نیاز به احداث دیوار حائل داردافزایش 20 درصدی تصادفات در جاده‌های گیلان؛ هموطنان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنندکاهش 3.5 درصدی تردد در جاده های کشور

معاون عمرانی فرماندار پلدختر بر لزوم احداث 22کیلومتر دیواره حائل در محدود راهداری پلدختر برای محافظت از جاده و احیای جاده پلدختر -خرم‌آباد با توجه به لزوم دسترسی به شهر معمولان و روستاهای مسیر و اهمیت شاهراه بودن این محور تاکید کرد.

وی بیان کرد: راه ارتباطی برخی روستاهای این شهرستان نیز زیرسازی شده ولی به سبب آسفالت نشدن زیر سازی انجام شده هم از بین رفته است.

امرایی گفت: جاده پلدختر به خرم‌آباد از لحاظ تابلوهای راهنمایی و رانندگی اسفناک است که راهداری باید تابلو و علائم رانندگی برای این محور در نظر بگیرد.

انتهای پیام/646

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جاده پلدختر به خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس اظهار کرد: با اعلام گزارش واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در محور نی ریز جاده قطرویه، اول گردنه چاه سبز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: در این حادثه ۲ نفر بر اثر شدت جراحات قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست داده بودند و ۴ نفر هم مصدوم شدند.

مرادیان تصریح کرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان شهدای سلامت نی ریز انتقال داده شدند.

او اضافه کرد: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • جاده سیاخ دارنگون نیازمند رسیدگی فوری است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی