Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سریال، مجموعه ترکیبی تلویزیونی «یک لیوان زندگی» با موضوع آموزش مهارت های خودمراقبتی به نوجوانانِ دبیرستانی ساخته شده است و مخاطب اصلی این برنامه نوجوانان و بطور ویژه دانش آموزان دبیرستانی هستند.

تصویربرداری این مجموعه قرار بود اسفند سال گذشته آغاز شود که به دلیل گسترش ویروس کرونا امکان پذیر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویربرداری این مجموعه با حفظ پروتکل های بهداشتی از ابتدای اردیبهشت اغاز شد و بعد از یک ماه در ابتدای خرداد به پایان رسید.

این مجموعه در ۵ قسمت  ۲۰ دقیقه ای به سفارش معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ساخته شده است و در هر قسمت به یکی از مسائل اساسی نوجوانان در قالب بخش‌های نمایشی، گزارش های مستند و گفتگوی کارشناسی پرداخته می شود. 

رضا صافی پیش از این  فیلم های سینمائی با عناوین «بالابان» و «پینوکیو عمو سردار، رئیسعلی» را با محوریت نوجوانان کارگردانی و تهیه کرده است.

مجموعۀ ترکیبی آموزشی «یک لیوان زندگی» با هدف آموزش مهارت های خودمراقبتی و ایمن سازی قشر نوجوان و آماده سازی آنان در برخورد با شرایط مختلف تحصیلی در مدرسه، خانه و سایر محیط های زندگی،  ساخته شده و هم اکنون در مرحله فنی پس از تولید قرار دارد.

عوامل تولید این مجموعه  عبارتند از؛ نویسندگان: سیدرضا صافی، ابراهیم شاکری مطلق، ناظر تولید محتوا: مهدی علی اکبرزاده، ناظر کیفی: مسعود شکوهی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: محراب مهدی زاده دوانی، صدا و تصویر: سعید تنگستانی، دستیار فنی: عباس جوزاک، ناظر فنی استودیو: آریو انصاری، تصاویر هوائی: جواد قاسمی، تصویربردار پشت صحنه: متین احمدی، گریمور، طراح لباس و منشی صحنه: شهربانو نِیسَـنی، بازیگردان و مدیر تولید: مریم رنجبر، بازیگران: رحیم عوض زاده، فاطمه دهقانی، مجری بازیگر: زیبا جمالی، مجری کارشناس: ابراهیم شاکری مطلق، تدوین، جلوه های ویژه و صداگذاری: سعید تنگستانی، پشتیبانی فنی: انجمن سینمای جوانان استان بوشهر، مجری طرح: شرکت سینمائی آوین فیلم، با همکاری و مساعدت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، تهیه کننده و کارگردان: سیدرضا صافی،تهیه شده در: معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش.

کد خبر 4934370 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش نوجوانان سریال ایرانی برنامه تلویزیونی برنامه تلویزیونی ویروس کرونا موسیقی ایرانی تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه شبکه دو سیما شیوع کرونا روز قدس سریال ایرانی موسیقی پاپ رادیو نمایش شبکه پنج سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت عصر امروز یکشنبه در بازدید از مجتمع کشت و صنعت فجر صفا خرم‌آباد با اشاره به اینکه رویکرد مدیریتی صحیح مهم‌ترین نکته درباره موفقیت این مجموعه است، اظهار داشت: این مدل سرمایه‌گذاری جزو مزیت‌های مهم و اساسی کشت و صنعت فجر صفا است که نتیجه آن افزایش اشتغال، امنیت غذایی، افزایش روحیه و تغییر سبک زندگی را به دنبال دارد.

وی انجام کارهای پژوهشی و تولید محصولات کاملاً ایرانی را از دیگر مزیت‌های این مجموعه عنوان کرد و افزود: سرمایه‌گذار این مجموعه همه اقدامات را با صبر و حوصله و انجام کارهای پژوهشی پیش برده و حتی نژاد دامی که وارد شده، تغییریافته و ایرانی شده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه مجموعه کشت و صنعت فجر صفای خرم‌آباد علاوه بر کشت گیاهان دارویی و فعالیت‌های دامی، گردشگری مدرن را دنبال می‌کنند، افزود: این مجموعه می‌تواند در سطح ملی و بین‌المللی پذیرای مهمانان مختلف باشد نیز باشد.

شفقت با اشاره به اینکه شهرک صنعتی این مجموعه به‌زودی بهره‌برداری خواهد شد بر ایجاد زنجیره ارزش دام و تولید پوست و پشم در کشت و صنعت خرم‌آباد تأکید کرد و افزود: باتوجه‌به سطح اراضی این مجموعه، اگر گیاهان دارویی در این مجموعه کشت و عصاره‌گیری شود مردم نیز می‌توانند در هر جای استان نسبت به کاشت و فروش گیاهان دارویی به کشت و صنعت اقدام کنند که درآمد این امر از تولید برخی محصولات رایج کشاورزی می‌تواند بیشتر نیز باشد.

وی ادامه داد: این قابلیت در شهرهای دیگر لرستان نیز وجود دارد تا جایی که بیش از ۵۰ تا ۷۰ نقطه دیگر استان هم این امکان وجود دارد.

استاندار لرستان، تأکید کرد: جهاد کشاورزی باید فرصت‌های سرمایه‌گذاری این چنینی را شناسایی کند و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهد.

شفقت بازدید دانشجویان و دانش‌آموزان از مجتمع کشت و صنعت فجر صفا را اقدام مثبتی در راستای اشاعه فرهنگ «ما می‌توانیم» دانست و افزود: این اقدام می‌تواند حتی برای سرمایه‌گذاران دیگر الگوی مثبتی باشد و این مدل مدیریتی تسری پیدا کند.

کد خبر 6091372

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است