Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@06:04:32 GMT

کشف ۶۵۷ دستگاه خودروی احتکار شده در ۷۲ ساعت

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۴۱۵۶

کشف ۶۵۷ دستگاه خودروی احتکار شده در ۷۲ ساعت

به گزارش صدای ایران، سرهنگ سهراب بهرامی با اشاره به جدیت پلیس امنیت اقتصادی در ارتباط با برخورد با سودجویان و اخلالگران اقتصادی به ویژه اخلاگران بازار خودرو، اظهار کرد: در پی وصول اخبار و اطلاعات مبنی بر احتکار خودرو‌های فاقد پلاک توسط افراد سودجو و سوداگران بازار، پلیس امنیت اقتصادی رصد اطلاعاتی بازار و صدور ابلاغیه‌های متعدد و اطلاع‌رسانی به رده‌های اجرایی به منظور برخورد با مجرمان و محتکران را در دستور کار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و در جریان بازدید از پارگینک‌ها و انبارها، ۶۵۷ دستگاه انواع خودروی سواری احتکاری در ۷۲ ساعت توسط پلیس امنیت اقتصادی و فرماندهی انتظامی استان‌های گیلان، تهران بزرگ و غرب استان تهران کشف و محل دپوی خودرو‌ها پلمب شد.

این مقام انتظامی با اشاره به آشفتگی‌های اخیر بازار خودرو در عرضه و افزایش قیمت در بازار، گفت: این پلیس بنا به رسالت و وظیفه اصلی خود، پیش‌بینی، پیشگیری و کنترل، طرح مبارزه با احتکار خودرو را در دستور کار قرار داده و هیچگونه مماشاتی با محتکران خودرو نمی‌کند.

وی از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار خودرو توسط افراد سودجو، موضوع را به مرکزفوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران خودرو پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها

 


به گزارش تابناک فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت:در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که راننده هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.
وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)