Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به نقل از روزنامه رای الیوم، کمیته تحریم‌ها در شورای امنیت سازمان ملل متحد «امیر محمد عبدالرحمان المولی» (عراقی الاصل) ملقب به «ابو ابراهیم الهاشمی القرشی» را براساس قطعنامه ۲۳۶۸ ویژه اعمال تحریم‌ها بر دو گروه تروریستی القاعده و داعش و به اتهام «برنامه‌ریزی برای انجام اقدامات به نیابت از داعش و القاعده و تامین مالی آنها»، در فهرست تحریم قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمیته یادآور شد، المولی نقش زیادی در ربودن زنان ایزدی، کشتار و قاچاق انسان داشته است.

مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در توییتر ضمن استقبال از این تصمیم شورای امنیت، آن را «گامی مهم از سوی جامعه جهانی» برای تضمین شکست دائمی داعش دانست.

وزیر خارجه آمریکا، المولی را اواسط مارس در فهرست ترور این کشور قرار داد.

در بهار ۲۰۱۹ آمریکا  اعلام کرد در عملیاتی ابوبکر البغدادی، سرکرده و خلیفه خود خوانده تروریست‌های داعش را در سوریه با کمک سه کشور سوریه، ترکیه و عراق به هلاکت رسانده است.

پس از هلاکت البغدادی گزینه‌های متعددی برای جانشینی وی مطرح شد که علاوه بر ابراهیم الهاشمی، عبدالناصر القرداش نیز یکی از گزینه‌های احتمالی بود که وی در اواخر هفته گذشته در عراق دستگیر شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد

تابناک _ فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

کاندیداهای مورد حمایت «جبهه انقلاب» مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

 

 

پیش از این نیز فهرست کاندیداهای این تشکل سیاسی اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • محرمانگی قرارداد با چین به دلیل تحریم‌ها است
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • قدردانی طالبان از تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تحریم تسلیحاتی و تجاری اسرائیل
  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد
  • کاردار ایران خطاب به وزیر دفاع انگلیس: کاملا نادان هستید
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس