Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات تعمیرات و راه‌اندازی سیستم‌های حفاری سکوی ایران - امیرکبیر هم‌زمان با عید سعید فطر و با تلاش متخصصان شرکت نفت خزر با موفقیت پایان یافت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت خزر، راه‌اندازی کامل سیستم مانیتورینگ تجهیزات حفاری (Drill View) و عملیاتی کردن سیستم بالابر سکو به همراه انجام تست‌های لازم تجهیزات حفاری سکوی ایران - امیرکبیر در اوج تحریم‌ها و به دست متخصصان غیرتمند و پرتلاش شرکت نفت خزر و بدون کمک شرکت‌های خارجی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، عملیات تعمیرات، تست و راه‌اندازی سیستم‌های پیچیده حفاری سکوی نیمه‌شناور ایران - امیرکبیر در دریای خزر که طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده بعد از شیوع ویروس کرونا آغاز شده بود، با اجرای بخشنامه وزیر نفت درباره الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های ایجادشده در مناطق عملیاتی، بدون توقف و با رعایت دستورعمل‌های بهداشتی ادامه یافت و با حمایت و پشتیبانی مدیرعامل شرکت نفت خزر و تلاش شبانه‌روزی کارکنان مدیریت مهندسی و ساختمان و مدیریت اکتشاف شرکت، در روز عید سعید فطر به ثمر نشست.

پس از شیوع ویروس کرونا نشست‌های راهبری و نظارت بر تعمیرات، راه‌اندازی و تست سیستم‌های مختلف حفاری سکوی ایران - امیرکبیر که به‌عنوان یکی از چهار سوپرریگ ایرانی و نمادی از قدرت و صلابت صنعت نفت کشور در آب‌های عمیق دریای خزر مطرح است، از طریق ویدئوکنفرانس و تله‌کنفرانس به‌صورت روزانه تا حصول نتیجه در جریان بود. همچنین تست مجزای بخش‌های مختلف‌ سیستم‌های حفاری ‌سکوی نفتی ایران - امیرکبیر با حضور کارکنان زحمتکش شرکت نفت خزر ادامه دارد.

منبع: شانا

کلیدواژه: حفاری سکوی امیرکبیر شرکت نفت خزر شرکت نفت خزر راه اندازی حفاری سکوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۷۰- کیلوگرم، محسن محمدسیفی پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود، درمرحله دوم مقابل نماینده هنگ‌کنگ به برتری دست یافت و راهی فینال شد.

ووشوکار پرافتخار ایران این بار هم موفق ظاهر شد و در دیدار نهایی حریف سخت‌کوش کره‌ای خود را شکست داد و طلای این وزن را تصاحب کرد.

‌همچنین در وزن ۷۵- کیلوگرم ساندای مردان، سهیل موسوی ملی‌پوش ایران که دیروز برابر رقیبش مراکش پیروز شده بود، امروز در نیمه نهایی حریفی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی دیدار نهایی شد.

او در فینال با ارائه یک نمایش دلچسب مقابل ووشوکاری از چین، کشور میزبان به برتری دست یافت و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

کد خبر 6088579 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • نحوه رفع نشتی لوله آب که لوله کش‌ها به شما نمی‌گویند (فیلم)
  • ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم)
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 
  • اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری