Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@06:05:08 GMT

غیزانیه و درد نا توانی برخی مسئولان

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۴۳۹۴

غیزانیه و درد نا توانی برخی مسئولان

غیزانیه تنها یک شهر نیت اما نماد مردم خوزستان است، مردمی که در سالهای متمادی نشن داده اند جان و مال خود را در راه انقلاب گذاشته و در جنگ تحمیلی در مقابل دشمن سینه سپر کردند اما حالا دغدغه آب دارند.

اخبار سیاسی- استان خوزستان شهرهای مختلفی دارد که بسیاری از آنها با مشکل کیفیت آب روبرو هستند اما حالا غیزانیه بر سر زبان ها می چرخد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش افکارنیوز، شهری که در 40 کیلومتری اهواز قرار دارد و مردمان در بیش از 80 روستا در آنجا زندگی می کنند. مشکل بزرگ و عمده مردم این شهر شبکه آب رسانی آنها است که حالا چاه های انها خشک شده و به شدت در مقابل این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.

استاندار خوزستان در سال 95 قول داده بود که مشکل آب این مطقه حل شود اما هنوز هم میبینیم این مشکل ادامه دارد. 

 شریعتی استاندار خوزستان اخیرا نیز از منطقه غیزانیه بازدید داشته و باز هم وعده حل مشکل آب این مطقه را داده است.

این در حالی است که استاندار خوزستان، ۱۲ اردیبهشت ۹۹ نیز به غیزانیه سفر کرده بود و گفته بود که مشکل آب را ظرف ۴۵ روز آینده حل می شود و در توضیحاتی اعلام کرد که  تأمین آب پایدار برای کل بخش غیزانیه در دو مسیر غرب و شرق به صورت اساسی انجام شده است،این کار با هزینه بیش از ۷۰ میلیارد تومان صورت گرفته و ظرف ۴۵ روز آینده به آب پایدار دست پیدا خواهد کرد.
شریعتی در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح آب رسانی به بخش غیزانیه از توابع شهرستان اهواز، اظهار می‌کند: یکی از معضلات اساسی مردم غیزانیه آب شرب است که در این راستا کار آب رسانی پیشرفت بسیار خوبی داشته است. سرعت کار به نسبت انتظاری که مردم از ما داشتند و قولی که به آن‌ها داده بودیم، بسیار کند بوده است؛ مشکلاتی از جمله افزایش قیمت، مسائل ارزی و معارضان طرح هم باعث ممانعت از پیشرفت کار شد.

اما مشکل بر سر دادن وعده ها نیست بلکه بر سر انجام آن است، اینکه اعلام شده بود ظرف مدت خاصی مشکل حل می شود چرا در طول سالهای اخیر این مشکل را مسئولان حل نکردند. غیزانیه ای یکی از قطب های درآمدی کشور در کنار دیگر شهرهای خوزستان است نباید این چنین با مشکل آب دست و پنجه نرم کند.

محمد باقر قالیباف از چهره های شناخته شده که اکنون منتخب مردم تهران در مجلس نیز می باشد در توئیتی در واکنش به مشکل آب غیزانیه نوشت: "دو هزار نفر از بچه‌های جهادی با میدان‌داری شهید دهه هفتادی ‎شهید اژدری سه سال پیش در ‎غیزانیه فعالیت‌های خوبی انجام داده‌اند و در حد توان خودشان، نیاز‌های عمرانی را برعهده گرفته بودند. من هم همان سال برای عرض ادب خدمت مردم شریف و نجیب غیزانیه و تشکر از بچه‌ها به آنجا رفته بودم.
ولی الآن ناتوانی مسئولان باعث شده است که مشکلات ‎غیزانیه حل‌نشده باقی بماند. دولت، مسئول رسیدگی فوری به مشکل مردم است وهیچگونه اهمالی پذیرفته نیست وباید در قبال این بی‌توجهی پاسخگو باشد. تا دولت به خود بنجبد، إن‌شاء‌الله جوانان ‎جهادی به رفع مقطعی نیاز‌های مردم رسیدگی خواهند کرد. "

 

مشکل غیزانیه آب خوردن است نه هیچ امکانات رفاهی پیشرفته و خاص، باید برای مردم این منطقه و دیگر مناطق خوزستان که مشکل هوا و آب دارند بیشتر تلاش و به وعده ای که داده می شود عمل کرد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خوزستان آب قالیباف آب آشامیدنی خوزستان غیزانیه مشکل آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سردار رحيم جهانبخش اظهار داشت: طرح نور پیرامون عفاف وحجاب و برخورد قانوني با ناهنجاري هاي اجتماعي از ۲۵ فروردين ماه در  آذربايجان غربي همزمان با سراسر کشور اجرا و  با استقبال گسترده از سوي مردم متدين، شهيد پرور و ولايي و مسئولان استان قرار گرفت.

وي با عنوان اينکه قاطبه مردم و به ويژه بانوان محترمه استان متدين و مقيد به رعايت ارزش هاي اسلامي هستند افزود: دشمنان نظام اسلامي از همان ابتداي انقلاب دريافتند که اگر بتوانند با نفوذ به ارزش هاي اسلامي حجاب را از سر بانوان و دختران اين سرزمين بردارند به راحتي خواهند توانست اهداف و نقشه هاي شوم خود را پياده کنند ملت بزرگ ايران و بانوان متدين و ارزشي نقشه هاي دشمنان را شکست دادند.

اين مقام ارشد انتظامي گفت: طرح نور در ۳ حوزه اماکن عمومي، واحدهاي صنفي و خودروها اجر وهدف از اين طرح حفظ نظم و انضباط اجتماعي در تمام ابعاد وعرصه هاي جامعه است و تاکيد ما به ماموران و مجريان طرح نور حفظ حقوق شهروندي و رعايت حرمت افراد و بانوان محترم بوده و به دقت نيز بر نوع رفتار و برخورد آنان نظارت داريم .

سردار جهانبخش بر تداوم اجراي اين طرح تاکيد و افزود: اجراي اين طرح براساس قانون و وظايف محوله به فراجا و در راستاي پاسخگويي به مطالبه به حق مردم و مسئولان اجرا و صرفاً در برخي موارد خاص با هنجارشکناني که به حريم و حرمت قانون و ارزش ايران اسلامي تعدي  کنند برخورد قانوني توام با دقت و حساسيت صورت خواهد گرفت و شيطنت هاي رسانه اي از سوي جريان هاي معاند و مخالف هيچگونه تاثيري بر عزم و اراده پليس در اجراي ماموريت قانوني و ذاتي خود نخواهد گذاشت.

فرمانده انتظامي استان در پايان ازهمکاري و همراهي مردم و مسئولان دستگاه ها با پليس در اجراي طرح نور تقدير و تشکر نموده و تصريح کرد: براساس برآوردهاي انجام گرفته و حضور ميداني در سطح جامعه الحمدالله وضعيت شهر و استان از نظر رعايت حجاب و عفاف نسبت به قبل از اجراي طرح مطلوب تر شده و به مدد الهي و همراهي و همکاري مردم عزيز اين وضعيت ادامه خواهد داشت

 

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • پیشنهاد پزشکیان به مسئولان بعد از فعال شدن گشت ارشاد
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست