Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، این ویژه‌نامه به صورت الکترونیکی و به زبان انگليسی در مجله بين‌المللی «دی پيج» (The Page International) پاكستان منتشر شد.

در این ویژه‌نامه مطالب متنوعی از جمله سرمقاله‌ای با عنوان روز جهاني قدس، روز مقاومت در برابر رژيم صهيونيستی و نیز در موضوعات مختلف مربوط به تحولات فلسطین و روز جهانی قدس و همچنین فرمایشات حضرت امام خميني(ره) بنیانگذار  انقلاب اسلامي و امام خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب درخصوص اهميت روز قدس آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مقاله اول این شماره از مجله بين‌المللی دی پيج، به عنوان «روز قدس روز مقاومت مستعضعان در برابر در مستكبران» روز جهانی قدس به فرمان رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) می‌پردازد.

بیانات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) در خصوص اهميت روز جهاني قدس و جايگاه قدس شريف به عنوان قبله اول مسلمين هم از دیگر مطالب این ویژه‌نامه است.

عناوين ديگر اين ويژه‌نامه بشرح زیر است:

-  فلسطين پاره تن اسلام است

- معامله قرن هيچ حقيقت قانوني ندارد

-  پيام ويژه حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامي به مناسبت روز جهاني قدس

- اهميت روز قدس از ديدگاه امام خميني(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامي

- فرمایشات امام خامنه‌اي در خصوص قدس به زبان انگليسي و فارسي

-فلسطين از نگاه امام خميني(ره) ـ مقاله فارسي

-  پيام سيد محمدعلي حسيني، سفير جمهوري اسلامي ايران در اسلام‌آباد پاكستان به مناسبت روز قدس

- عكس‌هاي مختلف از مبارزات مردم مظلوم فلسطین اشغالي




انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​

تین نیوز

یک فقره تفاهم نامه سرمایه گذاری به ارزش ۸ میلیون دلار در زمینه احداث و بهره برداری از مخازن نگهداری فرآورده های نفتی در قطعه زمینی به مساحت ۲ هکتار در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی با سرمایه گذار خارجی به امضا رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به مزیت های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی به لحاظ زیرساخت ها و روساخت های مهیا برای فعالیت های بازرگانی، کوتاهی مسافت با مرزهای ترانزیتی در غرب و شمال غرب کشور، استقبال روزافزون بازرگانان از مزیت های آن و استفاده کم نظیر سرمایه گذاران داخلی و خارجی جهت سرمایه گذاری در این منطقه ویژه بندری در چارچوب مقررات مربوطه بیان کرد: به دنبال رونق و رشد فعالیت های ترانزیتی طی چند سال اخیر، یک فقره تفاهم نامه سرمایه گذاری با یک شرکت فعال در این حوزه به ارزش ۸ میلیون دلار برای احداث و بهره برداری از مخازن نگهداری فرآورده های سبک و سنگین نفتی به امضا رسید.

گرایلو افزود: بر اساس این تفاهم نامه سرمایه گذار خارجی مخازن نگهداری فرآورده های نفتی سبک و سنگین به ظرفیت ۴۰ هزار متر مکعب با هدف فعالیت های ترانزیتی احداث می کند.

وی اظهار امیدواری کرد؛ انعقاد این تفاهم نامه سرمایه گذاری با شرکت بازرگانی خارجی بتواند سرآغازی برای تقویت فرایند فعالیت های ترانزیتی و حضور پررنگ تر سرمایه گذاران در زمینه توسعه فعالیت های لجستیکی و ایجاد زیرساخت های بندری در اراضی توسعه ای این بندر بزرگ تجاری بشود.

وی یادآور می شود؛ با اتخاذ تمهیدات مناسبت به منظور بهره گیری از مزیت های ترانزیتی در این مجتمع بزرگ بندری، ترانزیت کالا در سال گذشته به بیش از سه میلیون و ۷۲۷ هزار تن رسید که ۲۸۷ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • توصیفات مجمع روحانیون مبارز از عروس ارشد امام (ره) /تسلیت به سیدحسین خمینی و خواهرش
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز