Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه،  سرلشکر پاسدار «محمد باقری» روز سه‌شنبه در پیامی به  علی لاریجانی رییس مجلس در دوران ریاست ۱۲ ساله وی بر مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و خطاب به وی اظهار داشت: خدمت صادقانه و بی‌منت به انقلاب، نظام  و میهن اسلامی؛ راز ماندگاری شخصیت‌ها در حافظه تاریخی ایران و ایرانی است و گوهر گرانبهای خدمت و حضور توأم با تدبیر و کیاست جنابعالی در سه دوره حساس و متوالی راهبری و مدیریت "خانه ملت" سرمایه ارزشمندی است که نام جنابعالی را در تاریخ این سرزمین یادآور خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستادکل نیروهای مسلح افزود: بی‌شک امنیت پایدار و مثال‌زدنی کشور و مصاف مقتدرانه ملت ایران با تهدیدات متنوع فراروی، که طی ۱۲ سال اخیر همزمان با توفان حوادث، فتنه‌ها و جنگ‌های نیابتی و تروریستی طراحی شده توسط رژیم منفور و تروریستی آمریکا و متحدان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن در غرب آسیا حاصل شده است، به پشتوانه ارتقای ارکان قدرت بازدارندگی نظام  و قدرت دفاعی حداکثری است که نقش جنابعالی و مجلس شورای اسلامی در آن برجسته و انکارناپذیر است.

باقری خاطرنشان کرد: در این رهگذر بر خود وظیفه می‌دانم از همت و تلاش‌های ارزنده و اقدامات مدبرانه و راهگشای جنابعالی در حمایت "مجلس شورای اسلامی" از حوزه دفاعی و نیروهای مسلح کشور که الزامات رصد دقیق و دائمی تحولات منطقه و آمادگی کامل و همه جانبه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای اجرای ماموریت‌های محوله بویژه در مقابله موفق با تهدیدات متصور را فراهم و تضمین کرده است؛ قدردانی و سپاسگزاری کنم.

وی با تجلیل و تکریم مجاهدت‌ها و تلاش‌های خالصانه در جایگاه والای "ریاست مجلس شورای اسلامی" در دوره‌های هشتم و نهم و دهم؛ دوام توفیق آن برادر گرانمایه در سنگرهای خطیر پیش‌رو برای تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه نایب برحقش رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خداوند نعیم و کریم مسالت کرد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی محمد باقری ستاد کل نیروهای مسلح علی لاریجانی پروندهٔ خبری وداع با ریاست ۱۲ ساله لاریجانی بر مجلس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی محمد باقری ستاد کل نیروهای مسلح علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی محمد باقری ستاد کل نیروهای مسلح علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد

دریافت 36 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6097467

دیگر خبرها

  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • قدردانی وزیر کشور از تلاش بی وقفه برای پیداکردن یسنا، دختر ایران زمین
  • قدردانی وحیدی از مسئولان برای یافتن «یسنا»ی چهارساله
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند